همه چیز در رابطه با لوح تقدیر، تندیس، بج سینه و پلاک مشخصات

البته این نکته را نباید فراموش کرد که لوح تقدیر، تندیس، بج سینه و پلاک زمانی به جذب مخاطب و برندینگ کمک می‌کنند که طراحی و چاپ آن‌ها توسط افراد حرفه‌ای انجام شده باشد.

شرکت چاپ نو نگاه یک مجموعه تبلیغاتی است که با بهره گیری از جدیدترین تجهیزات چاپ؛ انواع لوح تقدیر، تندیس، بج سینه و پلاک را تولید می‌کند. جهت ثبت سفارش لوح تقدیر ، تندیس، بج سینه و پلاک می‌توانید به سایت شرکت مراجعه نمایید یا با شماره تلفن‌های آن تماس حاصل فرمایید.

همه چیز در رابطه با لوح تقدیر، تندیس، بج سینه و پلاک مشخصات

معرفی لوح تقدیر و کاربردهای آن

لوح تقدیر که به آن لوح سپاس و تقدیر نامه هم گفته می‌شود یک قطعه فلزی، چوبی، کاغذی و… بوده که حاوی یک نوشته ادبی و تشکر آمیز است. آخر نوشته نیز مهر یا امضای یک شخصیت حقیقی یا حقوقی معتبر درج می‌گردد تا نوشته مورد‌نظر ارزش و اعتبار پیدا کند.

جنس لوح تقدیرنامه که بر روی آن متن نوشته می‌شود معمولا از فلز، چوب، سرامیک، سنگ، مولتی و پلکسی است. برای محافظت بهتر از نوشته و زیبایی هر چه بیشتر تقدیرنامه آن را داخل یک جعبه مخملی یا پارچه‌ای قرار می‌دهند.

در رابطه با کاربردهای لوح تقدیر می‌توان گفت که برای موارد زیر کاربرد دارد:

  • تشکر و قدردانی از افراد: زمانی که افراد دستاوردی را کسب می‌کنند؛ برای ایجاد انگیزه و تشویق، یک لوح تقدیر به آن‌ها هدیه داده می‌شود. به عنوان مثال مدارس به دانش آموزان رتبه برتر، در پایان سال تحصیلی، تقدیر نامه اعطا می‌کنند یا کمپانی‌ها به کارمندان نمونه که کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند، لوح تقدیر اعطا می‌نمایند.
  • گواهینامه یا سرتیفیکیت: گواهینامه یا سرتیفیکیت، یک نوع سند رسمی بوده که مهارت و توانایی‌های یک شخص را در یک حوزه خاص، تایید می‌نماید. متن گواهی‌نامه را بر روی یک لوح تقدیر چاپ ‌می‌کنند و به منظور رسمی شدن نوشته، رئیس سازمان مورد‌نظر آن را امضا می‌کند و مهر می‌زند.
همه چیز در رابطه با لوح تقدیر، تندیس، بج سینه و پلاک مشخصات

معرفی تندیس و کاربردهای آن

تندیس سازه‌ای است که در مسابقات، همایش‌ها و مراسم‌های مختلف به افراد برتر اهدا می‌شود. تندیس‌ها معمولا طیف گسترده‌ای دارند و از نظر فاکتورهای مختلف به انواع گوناگون دسته بندی می‌شوند که عبارتند از:

  • انواع تندیس از نظر جنس بدنه: تندیس چوبی، فلزی، کریستالی، سنگی، پلکسی و…
  • انواع تندیس از نظر سبک طراحی: تندیس مدرن، پست مدرن و کلاسیک
  • انواع تندیس از نظر موضوع: تندیس بدن، چهره، لوگو و…

درباره کاربرد تندیس‌ها می‌توان گفت، تندیس‌ها به دلیل تنوع بالا در طراحی کاربردهای مختلفی دارند. به عبارتی می‌توان گفت سفارش تندیس برای موارد زیر است:

  • مراسم فارغ التحصیلی
  • مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری
  • تزیین دکوراسیون داخلی
  • تبلیغات
  • المپیادهای علمی
  • جشنواره‌های هنری
  • مراسم‌ های سالیانه جهانی
همه چیز در رابطه با لوح تقدیر، تندیس، بج سینه و پلاک مشخصات

معرفی بج سینه و کاربردهای آن

بج سینه یا نشان سینه یک قطعه کوچک فلزی یا پلاستیکی بوده که به کمک یک سنجاق کوچک یا سوزن به لباس افراد متصل می‌شود. بج سینه در عین سادگی و ابعاد کوچکی که دارد می‌تواند در برندینگ و بازاریابی تاثیر بزرگی داشته باشد. چون نشان سینه را به شکل لوگو شرکت یا سازمان مربوطه می‌سازند و این مسئله سبب تداوم در تصویرسازی و حک شدن نماد سازمان در ذهن مخاطب می‌شود.

علاوه‌بر آن استفاده از بج سینه توسط کارمندان یک سازمان، ظاهر آن‌ها را زیبا‌تر می‌کند که همین موضوع نیز تاثیر ویژه‌ای در ماندگاری نام و یاد برند در ذهن مخاطب دارد. پس اگر صاحب کسب و کار هستید و تمایل دارید برند شما هویت داشته باشد همین حالا برای سفارش بج سینه اقدام نمایید.

مهم‌ترین کاربردهای بج سینه عبارتند از:

  • یکی از مهم‌ترین کاربردهای بج سینه این است نام و نام خانوادگی کارمندان یک سازمان یا اداره بر روی آن حک می‌گردد.
  • معرفی لوگو برند به سایر افراد و رقبا از دیگر کاربردهای بج سینه است. معمولا مدیران کسب و کارها هنگام شرکت در همایش‌ها و جلسات مهم کاری از بج سینه‌ استفاده می‌کنند. چون بج سینه شکل لوگو و آرم آن‌ها را به سایرین معرفی می‌کند.
همه چیز در رابطه با لوح تقدیر، تندیس، بج سینه و پلاک مشخصات

معرفی پلاک مشخصات و کاربردهای آن

پلاک مشخصات یا (name plate) یک نوع پلاک است که مشخصات یک فرد یا محصول بر روی آن درج می‌شود. پلاک‌ها در واقع وظیفه دارند تا اطلاعات یک شخص یا محصول به را در اختیار مخاطب بگذارند. پلاک مشخصات در اکثر مواقع به شکل مربع و مستطیل ساخته می‌شود و جنس آن‌ از آلومینیوم، استیل و پلکسی است.

پلاک مشخصات از نظر کاربرد به انواع زیر تقسیم می‌شود:

  • پلاک مشخصات فنی: بر روی این نوع پلاک کلیه اطلاعات یک محصول مانند برند سازنده، مشخصات فنی، اخطارها، قدرت، جرم، سال تولید و… درج می‌گردد.
  • پلاک سر درب خانه: این مدل پلاک همانطور که از نام آن مشخص می‌شود برای نصب بر سر درب خانه‌ها و واحدهای مسکونی کاربرد دارد و شماره خانه یا واحد مسکونی بر روی آن نوشته می‌شود.
  • پلاک معرفی کسب و کارها: این مدل پلاک معمولا سر درب واحدها تجاری- اداری و مطب پزشکان نصب می‌گردد و نام شرکت یا نام پزشک بر روی آن نوشته می‌شود. در واقع باید گفت که استفاده از این نوع پلاک برای واحدهای تجاری و مطب‌ پزشکان اجباری و الزامی است و عدم نصب آن تخلف به حساب می‌آید. به همین دلیل اولین کاری که پزشکان انجام می‌دهند سفارش پلاک آلومینیومی یا استیل است.

نقش لوح تقدیر، تندیس، بج سینه و پلاک در هویت برند

تولید محصول یا ارائه خدمات به تنهایی باعث موفقیت و پیشرفت یک کسب و کار نمی‌شود بلکه لازمه و شرط اصلی موفقیت بسیاری از کمپانی‌های بزرگ دنیا، هویت برند آن‌ها است. هویت برند در واقع مجموعه‌ای از اجزای بصری یا قابل دیدن بوده که برند مورد‌نظر را به مخاطبین و رقبا معرفی می‌کند. همچنین هویت برند عاملی است که باعث تمایز یک کسب و کار از رقبا و منحصر‌بفرد بودن نام تجاری می‌شود.

لوازمی مثل لوح تقدیر، تندیس، بج سینه و پلاک نقش زیادی در هویت برند دارند. به عنوان مثال زمانی که یک کمپانی یا کسب و کار برای کارمندان نمونه خود مراسم تجلیل برگزار می‌کند و طی این مراسم به آن‌ها لوح تقدیر یا تندیس هدیه می‌دهد؛ کارمندان انگیزه بیشتری برای کار کردن پیدا می‌کنند. بدون شک همین موضوع سبب پیشرفت و موفقیت آن کسب و کار می‌شود. همچنین استفاده از بج سینه توسط کارمندان یک سازمان که باعث می‌شود طرح لوگو در ذهن مخاطب باقی بماند زیرا بج سینه را به شکل لوگو سازمان می‌سازند.

پس با این تفاسیر اگر در فکر راه اندازی یک کسب و کار هستید، یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید انجام دهید سفارش پلاک استیل ، بج سینه، تندیس و لوح تقدیر است.

سفارش لوح تقدیر، تندیس، بج سینه و پلاک

در صورتی که برای هویت بخشیدن به برند خود، قصد سفارش پلاک پلکسی یا استیل، لوح تقدیر، بج سینه و تندیس را دارید. حتما به یک شرکت معتبر و با‌سابقه مراجعه نمایید زیرا افرادی که در شرکت‌های حرفه‌ای مشغول به کار هستند؛ دانش و تجربه لازم را برای طراحی و ساخت پلاک، لوح تقدیر، بج سینه و تندیس دارند. همچنین لازم به ذکر است که شرکت‌های معتبر برای ساختن لوازم نام برده شده از بهترین متریال و جدیدترین دستگاه‌ها و ابزارآلات استفاده می‌کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا