تماشا و پیش‌بینی آخرین دربی سال از لنز ایرانسل

به گزارش «به‌روزترین‌ها» به نقل از روابط عمومی ایرانسل، لنز تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، همزمان با پخش زنده رقابت دو تیم پرسپولیس و استقلال در ساعت ۲۰ چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲، به کاربرانی که با تماشای این مسابقه و پیش بینی نتیجه، کسب امتیاز کنند، جوایزی از جمله گوشی تلفن‌همراه، ساعت هوشمند، لباس امضا شده تیم پرسپولیس و توپ لالیگا هدیه می‌دهد.

بر همین اساس کاربران لنز می‌توانند در ماراتن لنز شرکت کرده و به ازای هر ۳۰ دقیقه تماشا، ۴۰ امتیاز به دست آورند. همچنین پیش‌بینی نتیجه بازی با مراجعه به بخش «لنزکلاب» و پاسخ به سؤالات مسابقه پیش‌بینی نیز، برای کاربران با کسب امتیاز همراه است. برای شرکت در این مسابقه پیش‌بینی، تا دقیقه ۳۰ رقابت فوتبال، نیاز به از دست دادن امتیازهای لنزکلاب نیست. اما از دقیقه ۳۱ فوتبال، کاربران برای شرکت در مسابقه پیش‌بینی، باید ۵ امتیاز خود را از دست بدهند.

علاقه‌مندان به پیش‌بینی نتیجه این رقابت مهم، تا پایان دقیقه ۶۰ بازی، امکان پیش‌بینی نتیجه را دارند و در صورتی که به همه سؤالات لنزکلاب درست پاسخ دهند، ۳۰ امتیاز به دست می‌آورند. از سویی برای کاربران این امکان فراهم شده تا پاسخی که ثبت کرده‌اند را تا دقیقه ۳۰ مسابقه، بدون کسر امتیازهای خود، ویراش کنند. از دقیقه ۳۱ تا ۶۰ مسابقه با از دست دادن ۵ امتیاز، امکان ویرایش پاسخ سؤالات، وجود دارد.

کاربران در نظر داشته باشند که تنها یک بار امکان ورود به صفحه پیش‌بینی مسابقه فوتبال در بخش لنزکلاب را دارند و در صورتی که حین بازی به هر دلیلی صفحه بازی بسته شود، امکان ثبت جواب از دست رفته و تنها امکان ویرایش پاسخ‌ها وجود دارد.

در نهایت کاربران لنز که چه از طریق لنزکلاب و چه از طریق ماراتن لنز کسب امتیاز کرده‌اند، لازم است تا به صفحه دریافت جایزه مراجعه کرده و با تبدیل امتیازهایشان، شانس خود را در قرعه‌کشی یک گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE، یک ساعت هوشمند گلکسی ۵، پنج لباس امضا شده پرسپولیس و یک توپ فوتبال لایگا ۲۰۲۱، افزایش دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا