اخبار برگزیدهبازارخودروفیدفید برتر

تویوتا لوین؛ کرولای آمریکا شمالی با نام چینی در ایران

به‌روزترین‌ها| تویوتا لوین در نسخه های بنزینی و هیبریدی توسط شرکت های مختلف در دور جدید واردات خودروهای صفر کیلومتر به کشور راه یافته اند.

در دور جدید واردات خودرو در دولت سیزدهم، برای هر برند و محصولی‌‌، چند شرکت ثبت سفارش کرده اند و چنین نوآوری‌ای در عرضه خودرو به بازارهای جهانی وجود ندارد. بنابراین شاید یکی از اقدامات اصلی وزارت صمت دولت چهاردهم باید سامان دهی وضعیت واردات خودرو باشد.

مهر تایید تویوتا لوین چینی

همانطور که پیشتر اشاره شد، برند تویوتا و محصول تویوتا لوین در نسخه های بنزینی و هیبریدی توسط شرکت های مختلف در دور جدید واردات خودروهای صفر کیلومتر به کشور راه یافته اند؛ همان خودرویی که در بازار آمریکا شمالی کرولا نام دارد‌.

تویوتا لوین؛ کرولای آمریکا شمالی با نام چینی در ایران

اما این محصول در بازار چین به نام لوین شناخته می شود و باتوجه به واردات تویوتا لوین از خطوط مونتاژ FAW به کشور، با همین نام به دست مشتریان می رسد.

جبر تحریم های ظالمانه سبب شده در دور جدید واردات خودرو شرکت های وارد کننده به سراغ محصولات ژاپنی و اروپایی مونتاژ چین بروند‌‌‌؛ چرا که تامین خودرو صفر کیلومتر در بازارهای جهانی در تیراژ فراوان در دوران پسا کرونا و کمبود تراشه ها به شدت سخت شده است.

خودروهای کارکرده از برند اصلی

باتوجه به اینکه تامین خودرو صفر کیلومتر در بازارهای جهانی از شرکت مادر بسیار سخت است، با ورود محصولات وارداتی کار کرده می توان نسبت به تولید اصلی آن مطمن تر بود.

تویوتا لوین؛ کرولای آمریکا شمالی با نام چینی در ایران

خودروهای وارداتی صفر کیلومتر مونتاژ چین بوده و نسبت به خودروهای ساخت ژاپن یا اروپا تفاوت فراوان کیفی دارند.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا