بازارخودروفیدفید برتر

7 هزار دستگاه تاکسی تهران نوسازی شد

مالکی رئیس سازمان تاکسیرانی پایتخت از نوسازی 7 هزار دستگاه تاکسی در استان تهران خبر داد.

به گزارش به‌روزترین‌ها؛‌ شادی مالکی رئیس سازمان تاکسیرانی پایتخت در جلسه بررسی روند پیشرفت طرح‌ های اجرایی سازمان و فرایند برنامه‌ های پیش رو در حوزه تاکسی برقی، هوشمند سازی و بازنگری خطوط تاکسیرانی با بیان نوسازی 7 هزار دستگاه تاکسی گفت: نوسازی ناوگان تاکسیرانی به عنوان یکی از راهکارهای کاهش خودروهای فرسوده در شهر اجرا شد.

وی با اشاره به بازنگری خطوط تاکسی در شهر تهران افزود: یکی از اقداماتی که توسط سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی شهر تهران به صورت جدی دنبال می‌ شود بازنگری خطوط است بطوریکه مناطق ۲ و ۵ در حال اجرایی کردن بازنگری خطوط تاکسی هستند و امیدواریم بتوانیم سایر مناطق را در این زمینه فعال کنیم.

اجرای برنامه برقی سازی خطوط تاکسیرانی در پایتخت

مالکی گفت: اکنون بسیاری از خطوط تاکسیرانی مسافر چندانی ندارند و باید به سایر خطوط با مسافر بالا، خودروهای تاکسی را اضافه کنیم که این موضوع توسط سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران دنبال می‌ شود.

وی درباره برقی سازی تاکسی پایتخت افزود: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران تلاش دارد تسهیل و ایجاد زیرساخت‌ های مناسب برای کمک در این زمینه را ایجاد کند.

مالکی همچنین با اشاره به توجه ویژه سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانان شهر تهران به سرویس مدارس یادآور شد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید برای ساماندهی سرویس مدارس دانش آموزان مدارس عادی و استثنایی اقدام کردیم.

شهرداری باید در راستای هوشمندسازی شهر قدم بردارد

علی علاء الدینی  مدیرکل برنامه و بودجه و دفتر پایش، کنترل طرح و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران نیز با اشاره به اقدامات مثبت سازمان تاکسیرانی شهر تهران بیان داشت: برای اعطای تسهیلات به تاکسیرانان باید کمیته مشترک بین حوزه مالی، بودجه، تاکسیرانی و مجموعه‌ های مرتبط درون شهرداری تشکیل شود تا بتوانیم مسیر خدمتی را هموار کنیم.

وی بر ضرورت تحول اقتصاد حمل و نقل در حوزه تاکسیرانی تاکید و اضافه کرد: سازمان تاکسیرانی باید با برنامه عملیاتی در راستای تحول و توسعه در شهر و خدمت به شهروندان به ویژه در زمینه هوشمند سازی گام بردارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا