بانک‌ و بیمه

کاهش نرخ بهره بین بانکی به 23.73 درصد

نرخ بهره بین بانکی در پایان هفته دوم مهرماه با کاهش ۰.۰۱ درصدی به ۲۳.۷۳ درصد رسید. این کاهش جزئی نشان‌دهنده ادامه نوسانات ملایم در نرخ بهره بین بانکی از ابتدای شهریورماه تاکنون است، که بین ۲۳.۶۸ تا ۲۳.۷۴ درصد در حرکت بوده و در همین محدوده باقی مانده است.

به گزارش به‌روزترین‌ها؛ بر اساس آخرین گزارش های بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در پایان هفته دوم مهرماه با افت ۰.۰۱ درصدی به ۲۳.۷۳ درصد رسید. این آمار نشان می‌دهد که نرخ بهره بین بانکی از ۲۳.۷۴ درصد در هفته اول مهرماه به این مقدار کاهش یافته است.

کاهش نرخ بهره بین بانکی

بر اساس گزارش های بانک مرکزی، در هفته‌های اخیر نوسانات اندکی در نرخ بهره بین بانکی مشاهده شده است. در ابتدای شهریور ماه، این نرخ بهره بین بانکی در سطح ۲۳.۷ درصد بود و در هفته دوم شهریور ماه با افزایش جزئی به ۲۳.۷۱ درصد رسید که به بالاترین مقدار خود در نیمه نخست سال جاری تبدیل شد. اما در ادامه، در پایان هفته سوم شهریور، این نرخ بهره بین بانکی با کاهش ۰.۰۳ درصدی به ۲۳.۶۸ درصد رسید.

با این حال، در هفته پایانی شهریور ماه، نرخ بهره بین بانکی با افزایش دوباره‌ای مواجه شد و به ۲۳.۷ درصد بازگشت. در نهایت، هفته نخست مهرماه با رشد ۰.۰۴ درصدی این نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۷۴ درصد رسید که بالاترین مقدار ثبت‌شده از ابتدای سال جاری تا کنون بود. نرخ بهره بین بانکی همچنان در محدوده ۲۳.۷ درصد نوسان دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا