بازارفیدفید برترفین تک و فناوریموبایل

جدیدترین گوشی Vivo رونمایی شد؛ عرضه X200 Pro Mini با فناوری‌های برتر

شرکت Vivo با معرفی سری جدید تلفن‌ های X200، به ویژه مدل X200 Pro Mini، توجه همگان را به خود جلب کرده است. این گوشی هوشمند جمع‌وجور، با دارا بودن یک باتری با ظرفیت بیشتر از دو مدل پرطرفدار Galaxy S24 Ultra و Pixel 9 Pro XL، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در میان کاربران پیدا کند.

علاوه بر باتری قدرتمند، X200 Pro Mini از ویژگی‌های مدرنی چون پردازنده MediaTek Dimensity 9400 و فناوری‌های پیشرفته عکاسی بهره می‌برد که تجربه کاربری بی‌نظیری را به ارمغان می‌آورند.

به‌روزترین‌ها| این پرچمدار کوچک دارای باتری بزرگ‌تری نسبت به Galaxy S24 Ultra و Pixel 9 Pro XL است. شرکت Vivo با معرفی سری جدید تلفن‌های پرچمدار X200 تجربه‌ای عالی را برای علاقه‌مندان به گوشی‌های اندرویدی فراهم کرده است. پس از مدتی انتظار، این سری از گوشی‌ها امروز در چین عرضه شدند. سری X200 شامل سه مدل اصلی X200، X200 Pro و X200 Pro Mini است. همچنین مدل Mini، که به بازار تلفن‌های پرچمدار کامپکت پیوسته است، قصد دارد با گوشی‌هایی مانند Pixel 9 Pro رقابت کند.

جدیدترین گوشی Vivo رونمایی شد؛ عرضه X200 Pro Mini با فناوری‌های برتر

این تلفن‌ها اولین دستگاه‌هایی هستند که از پردازنده MediaTek Dimensity 9400 بهره می‌برند. طبق اظهارات Vivo، این چیپست امکان برقراری ارتباط بلوتوث در فواصل دور را فراهم می‌کند. همچنین، کاربران می‌توانند از این فناوری برای ارسال پیام‌های اضطراری تا فاصله چهار کیلومتر، ارتباط صوتی یک‌به‌یک تا 2 کیلومتر، و دسترسی به نقشه‌ها استفاده کنند.

Vivo X200 Pro Mini؛ کوچک اما با دوام

مدل X200 Pro Mini با صفحه‌نمایش OLED تخت 6.31 اینچی (۲,۶۴۰×۱,۲۱۶) به میدان آمده و طراحی جمع‌وجور آن جذابیت ویژه‌ای دارد. این اندازه صفحه‌نمایش به‌خوبی با Pixel 9 Pro و Xiaomi 14 هماهنگ است. این دستگاه با باتری ۵,۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و قابلیت شارژ بی‌سیم ۳۰ وات عرضه شده و ظرفیت باتری آن حتی از مدل‌های پرطرفداری مانند Pixel 9 Pro XL و Samsung Galaxy S24 Ultra بیشتر است.

جدیدترین گوشی Vivo رونمایی شد؛ عرضه X200 Pro Mini با فناوری‌های برتر

Vivo همچنین در این مدل از سیستم دوربین سه‌گانه انعطاف‌پذیر استفاده کرده است. انتظار می‌رود این سیستم شامل دوربین اصلی LYT-818، یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی فوق‌عریض و لنز پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی ۳ برابر (IMX882) با قابلیت عکاسی ماکرو باشد.

X200 Pro؛ قدرتمند در عکاسی

مدل Vivo X200 Pro به‌عنوان یک پرچمدار متمرکز بر عکاسی معرفی شده است. این گوشی دارای سیستم دوربین سه‌گانه‌ای است که شامل دوربین اصلی LYT-818، دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و لنز پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی ۳.۷x با قابلیت عکاسی ماکرو است. به‌رغم کوچکتر بودن سنسور اصلی نسبت به Sensory یک اینچی که در مدل‌های X100 Pro و Ultra موجود است، Vivo ادعا می‌کند که این سنسور جدید در عکاسی و حتی در فیلمبرداری بهتر از آن‌ها عمل می‌کند.

دوربین پریسکوپی ۲۰۰ مگاپیکسلی همان دوربین تله‌فوتو موجود در X100 Ultra است. حالت‌های عکاسی متنوعی نظیر حالت Stage (برای عکاسی بهتر از کنسرت‌ها) و حالت Landscape (برای ویژگی‌هایی مانند نوردهی طولانی، عکاسی ستاره‌ای و عکس‌های ماه) در این مدل وجود دارند. دیگر ویژگی‌های دوربین شامل تراشه تصویربرداری V3 Plus، پشتیبانی از ۴K/120fps، حالت پان اکشن بهبودیافته و ویدئوی Dolby Vision با کیفیت ۴K/60fps هست.

جدیدترین گوشی Vivo رونمایی شد؛ عرضه X200 Pro Mini با فناوری‌های برتر

این گوشی همچنین یک صفحه‌نمایش OLED با اندازه ۶.۷۸ اینچ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز دارد و دارای پنل LTPO است که قادر به کاهش نرخ تازه‌سازی به ۰.۱ هرتز است. باتری ۶ هزار میلی‌آمپر ساعتی با شارژ بی‌سیم ۳۰ وات، نشان‌دهنده بهبود ظرفیت باتری نسبت به X100 Pro است.

vivo X200؛ قدرتمند بدون ویژگی‌های اضافی

اگر به دنبال گوشی با هزینه کمتر هستید، مدل استاندارد X200 می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این مدل از چیپست Dimensity 9400 استفاده می‌کند و دارای صفحه‌نمایش OLED با اندازه ۶.۶۷ اینچ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و باتری ۵,۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

در این مدل برخی از ویژگی‌های X200 Pro مانند شارژ بی‌سیم و اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک وجود ندارد. سیستم دوربین این مدل شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی ۳ برابر است.

مدل X200 Pro با قیمت 5هزار و 299 یوان (حدود ۷۴۸ دلار) برای مدل پایه ۱۲GB/256GB آغاز می‌شود و تا 6هزار و 799 یوان (حدود ۹۵۹ دلار) برای مدل مجهز به ۱TB افزایش می‌یابد. در مقابل، مدل X200 با قیمت 4هزار و 299یوان (حدود ۶۰۷ دلار) برای نسخه پایه ۱۲GB/256GB عرضه می‌شود. این گوشی‌ها در رنگ‌های Sapphire Blue، Titanium Grey، Moonlight White و Carbon Black موجود هستند.

جدیدترین گوشی Vivo رونمایی شد؛ عرضه X200 Pro Mini با فناوری‌های برتر

اگر به دنبال یک گوشی کوچک پرچمدار هستید، X200 Pro Mini با قیمت پایه 4زار و 699 یوان (حدود ۶۶۳ دلار) و حداکثر تا 5هزار و 799 یوان (حدود ۸۱۸ دلار) برای مدل ۱TB عرضه می‌شود. این مدل در رنگ‌های Titanium Green، Light Pink، Plain White و Simple Black ارائه می‌شود.

Vivo تائید کرده که سری X200 در بازارهای جهانی نیز در دسترس خواهد بود، اما هنوز تاریخ دقیق عرضه و مدل‌هایی که در خارج از چین وارد بازار خواهند شد، اعلام نشده است. امیدواریم که مدل X200 Pro Mini به بازارهای بیشتری ارائه شود، زیرا گوشی‌های پرچمدار با اندازه کوچک به ندرت در دسترس هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا