بازاربورس

افت چشمگیر شاخص کل بورس تهران به زیر ۲ میلیون واحد

امروز سه شنبه، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۱۳,۳۶۹ واحد به سطح ۱,۹۳۳,۸۹۹ واحد رسید، در حالی که شاخص‌های هم‌وزن و قیمت نیز افت چشمگیری داشتند.

به گزارش به‌روزترین‌ها؛ در معاملات امروز (سه‌شنبه، یکم آبان)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۱۳,۳۶۹ واحدی به سطح یک میلیون و ۹۳۳ هزار و ۸۹۹ واحد رسید. شاخص هم‌وزن نیز در این روند نزولی با ریزش ۴,۲۰۶ واحد به رقم ۶۶۱ هزار و ۶۹۱ واحد دست یافت و شاخص قیمت هم‌وزن با ۲,۲۳۹ واحد کاهش به ۳۵۲ هزار و ۲۴۸ واحد رسید.

در بازار بورس تهران، بیش از ۶ میلیارد و ۹۴۹ میلیون سهم و اوراق مالی طی بیش از ۱۸۰ هزار معامله به ارزش ۴۰ هزار و ۱۱۶ میلیارد ریال مبادله شد. در این بین، نماد ویملت بیشترین اثر مثبت و نمادهای شستا، فملی، شپنا، نوری، شترا” و “بوعلی” بیشترین اثر منفی را بر شاخص داشتند.

در فرابورس ایران نیز شاخص کل با افت ۱۰۸ واحدی به ۲۱ میلیون و ۹۰ هزار و ۸۷ واحد کاهش یافت. در این بازار، بیش از سه میلیارد و ۱۵۸ میلیون سهم و اوراق طی ۹۴ هزار و ۵۱۴ معامله دست به دست شد. نماد حسینا بیشترین اثر مثبت و نمادهای آریا، فزر، شاوان، مارون، ساوه و فصبا بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا