اخبار برگزیدهبازاربورس

سقوط 22 هزار واحدی شاخص بورس؛ فملی، فولاد و نوری در کانون توجه

امروز شاخص بورس با سقوط ۲۲ هزار واحدی روبرو شد، در حالی که نمادهای فملی، فولاد و نوری بیشترین تأثیر منفی را داشتند. در بازار فرابورس نیز، شاخص آیفکس با افت ۱۰۳ واحدی به سطح ۲۰ هزار و ۹۸۷ واحد رسید.

به گزارش به‌روزترین‌ها؛ بورس امروز شاهد افت چشمگیری بود، به طوری که شاخص کل با کاهش ۲۲ هزار واحدی مواجه شد. طی معاملات انجام‌شده، بیش از ۱۳ میلیارد و ۹۴۷ میلیون سهم و حق تقدم، به ارزش ۵ هزار و ۵۸۲ میلیارد تومان در ۱۳۹ هزار نوبت دادوستد شدند. به این ترتیب، شاخص کل به رقم یک میلیون و ۹۷۰ هزار و ۸۸۲ واحد رسید.

سه نماد فملی، فولاد و نوری بیشترین تأثیر منفی را بر بازار داشتند، در حالی که نمادهای بفجر، پرداخت و خوساز با رشد خود به کاهش افت بازار کمک کردند.

همچنین، در بازار فرابورس، سه میلیارد و ۵۲۸ میلیون ورقه به ارزش ۸ هزار و ۵۹۳ میلیارد تومان در ۷۴ هزار نوبت معامله شد که باعث شد شاخص فرابورس (آیفکس) با افت ۱۰۳ واحدی به سطح ۲۰ هزار و ۹۸۷ واحد برسد.

نمادهای آریا، شاوان و فصبا بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند، در حالی که فزر، کرومیت و شجم با عملکرد مثبت خود از کاهش بیشتر شاخص جلوگیری کردند. این تحولات نشان‌دهنده نوسانات قابل توجه در بازار سرمایه کشور است.

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا