حسینی مدیرعامل سایپایدک از افزایش 70 درصدی ظرفیت پذیرش اینترنتی خودرو در تعمیرگاه های مرکزی سایپا خبر داد و گفت: پذیرش خودرو در تعمیرگاه های مرکزی سایپایدک تا پایان مهر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد افزایش داشته است.
به گزارش بهروزترینها، اردلان حسینی با اشاره به اینترنتی شدن فرآیند پذیرش خودرو در تعمیرگاه های مرکزی و تمامی نمایندگیهای سایپا در سراسر کشور، بیان داشت: افزایش پذیرش و ترخیص خودرو در تعمیرگاه های مرکزی در سال جاری در حالی اتفاق افتاده است که نسبت به سال گذشته روزهای کاری کمتری داشتیم و با برنامهریزیهای صورت گرفته در صدد هستیم ظرفیت پذیرش اینترنتی را تا پایان سال جاری به 85 درصد برسانیم.
وی همچنین به افزایش رضایتمندی مشتریان از خدمات تعمیرگاه های مرکزی اشاره کرد و افزود: در حوزه رضایت مشتری، بنا بر ارزیابیهای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، از میانگین 780 در سال گذشته، به عدد 791 تا پایان شهریورماه سال جاری رسیدهایم که بیانگر افزایش کیفیت خدمات در این حوزه است.
مدیرعامل سایپایدک ادامه داد: در تعمیرگاه های مرکزی نیز میانگین تعداد خودروهای متوقف روزانه در سال 1402 بالغ بر 68 دستگاه بوده است که در سال 1403 به تعداد 47 دستگاه کاهش پیدا کرده است.
شایان ذکر است در ارزیابی وزارت صمت از شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو، شرکت سایپایدک برای اولین بار، موفق به کسب رتبه یک در ارائه خدمات پس از فروش به محصولات سایپا شد و در سال گذشته نیز برای اولین بار موفق به کسب رتبه یک در خدمات پس از فروش محصولات پارس خودرو شده بود.