بازارخودرو

ارتقاء کیفیت خدمات و رضایت مشتریان، محور اصلی سایپایدک

حسینی مدیرعامل سایپایدک در نشست با نمایندگی‌های سه استان، تاکید کرد که ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشتریان، محور اصلی برنامه‌ها و استراتژی‌های شرکت است.

به گزارش به‌روزترین‌ها؛ اردلان حسینی مدیرعامل سایپایدک در نشست با نمایندگی‌های استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل گفت: تحول در خدمات پس از فروش و افزایش رضایت مشتریان، دو اصل اساسی مورد تاکید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا است که مبنای تمام برنامه‌های سایپایدک قرار گرفته است.

وی با بیان این مطلب افزود: از ابتدای سال جاری، نگاه تحول در خدمات پس از فروش بر گروه خودروسازی سایپا حاکم شده است و در مدتی که گذشت، تمام تلاش ما بر این بوده که با نگاه کارشناسی به فرآیند خدمات پس از فروش، کیفیت خدمات و رضایتمندی مشتریان را افزایش دهیم.

حسینی ادامه داد: رضایتمندی نمایندگی ها نیز از جمله مهمترین نکاتی است که مد نظر ما در حوزه خدمات پس از فروش قرار دارد و بر این اساس اقداماتی برای بهبود معیشت و رفاه کارکنان شبکه‌ نمایندگی‌ها انجام خواهد شد.

مدیرعامل سایپایدک، شبکه نمایندگی‌ها را بازوی توانمند اجرایی برنامه‌های تحول در خدمات پس‌ از فروش دانست و گفت: قطعا کسب رتبه نخست در حوزه رضایتمندی مشتریان برای نخستین بار توسط سایپایدک، نقطه عطفی در این مسیر بوده و امیدواریم با تلاش و کوشش بیشتر، این روند موفقیت را ادامه دهیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا