” چند سووال صريح از مدير عامل ايرانسل “

چند سوال صريح از مدير عامل ايرانسل
رونامه فناوران اطلاعات اوايل هفته گذشته در گفت‌وگويي اختصاصي با وزير ارتباطات به بررسي وضعيت ارتباطات كشور پرداخت كه وزير محترم در بخشي از اين گفت‌وگو درباره قاچاق مكالمه روي شبكه‌هاي تلفن همراه به ويژه در شبكه اپراتور دوم، اشارات صريحي داشت.ايشان با بيان اينكه برخي روي شبكه ايرانسل به قاچاق مخابرات مشغولند از اپراتور دوم خواست براي جلوگيري از اين سوءاستفاده‌ها، هرچه سريع‌تر نسبت به ثبت مشخصات خريداران سيم‌كارت‌هايش اقدام كند.اما گويا گروهي از رسانه‌هاي نزديك به اپراتور دوم موبايل، در يك بازي رسانه‌اي و با تحريف واقعياتي كه در آن گفت‌وگو مورد بحث قرار گرفت، سعي دارند اين موضوع مهم را كه منافع اقتصادي و امنيت كشور را تهديد مي‌كند، مصادره به مطلوب كنند.
عبدالله افتاده
اين اتفاقات سبب شد كه در يادداشتي كه مستقيما خطاب به عليرضا قلمبر دزفولي، مدير عامل ايرانسل مي‌نويسم، سوالات رسانه خود را به عنوان چشم ناظر و نماينده افكار عمومي مطرح كنم.
آقاي دزفولي! در گفت‌وگوي مذكور با دكتر سليماني، ايشان هرگز «اپراتور دوم» را به قاچاق مخابرات متهم نكرده است كه دوستان، مثلا در سايت «همنا» بخواهند در فرار رو به جلو درصدد تكذيب چنين فعاليتي از سوي ايرانسل برآيند و بد نيست خود جنابعالي تيترهايي از جمله «وزير ارتباطات سخنان خود را تكذيب كرد» را مطالعه و نظر خود را صريحا بيان كنيد.
جالب اينكه اصولا سوال خبرنگار «همنا»با تحريف متن صريح گفت‌وگوي فناوران ساخته و پرداخته شده است.براي اينكه سخن به درازا نكشد، بگذاريد مطلب را با چند سوال به پايان ببرم و منتظر پاسخ شما
باشم.ضمن اينكه قاعدتا درباره تكذيب سخنان وزير،‌ روابط عمومي وزارتخانه بايد اظهارنظر بكند.
1- آقاي دزفولي! اگر به گفته شما، ايرانسل از لحاظ فني قادر به قاچاق مخابرات نيست، چطور در همان گزارش مورد نظر مدير روابط عمومي ايرانسل قطع 350 مشترك در ماه را توسط اين اپراتور به خاطر اقدام به ترمينيشن تاييد كرده است؟
چند سوال صريح  از مدير عامل ايرانسل
2- آيا مجموعه ايرانسل كه مديران ارشد آن خود از بدنه وزارت دفاع و بنياد مستضعفان هستند، نبايد نسبت به منافع ملي حساس باشند و از روش‌هاي حرفه‌اي اما غير اخلاقي معمولي بپرهيزند ؟
3- با توجه به اعلام وجود  12 ميليون مشترك فعال در شبکه ايرانسل به گفته  اين اپراتور،‌ آيا مديران ايرانسل خود را ملزم به پاسخ گويي به رسانه‌ها مي‌دانند؟
4- آيا قاچاق مخابرات «روي» شبكه اپراتور دوم انجام مي‌شود يا نه؟

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا