” قيمت گوشي هاي تلفن همراه داخلي کاهش يافت “

قيمت گوشي هاي تلفن همراه داخلي کاهش يافت
مديرعامل شرکت نيمه هادي عماد از توليد پنج مدل جديد تلفن همراه داخلي در سال‌جاري خبر داد. حميدرضا منجي گفت: براي امسال توليد 9 مدل تلفن همراه در نظر گرفته شده که از اين تعداد پنج مدل جديد است.
او با بيان اين‌که قيمت‌گذاري گوشي‌هاي تلفن همراه داخلي متناسب با شرايط بازار داخلي و بين‌المللي صورت مي‌گيرد، اظهار کرد: با وجود کاهش استقبال چندان مشکلي در اين بخش نداريم و عمده مشکلات ما مربوط به نامتعادل بودن فضاي کسب و کار است.
او با اشاره به وجود ظرفيت توليد يک ميليون دستگاه گوشي تلفن همراه در کشور تصريح کرد: با توجه به برنامه توليد ??? هزار دستگاه تلفن همراه در سال‌جاري هم‌اکنون تنها از يک‌دهم اين ظرفيت استفاده مي‌شود.  منجي، برنامه توليد تلفن همراه در سال گذشته را 100 هزار دستگاه عنوان کرد و افزود: از اين ميزان 50 هزار دستگاه در سال گذشته توليد شد که به نيمي از اهداف تعيين شده رسيديم اما براي امسال پيش‌بيني مي‌کنيم با توليد 100 هزار دستگاه بازار بهتري را تجربه کنيم. او با ذکر اين‌که عمده توليد تلفن همراه داخلي از طريق «اس‌کي‌دي» صورت مي‌گيرد اظهار کرد: هم اکنون در پايين‌ترين حد توليد داخلي قرار داريم و ادامه فعاليت کمتر از اين ميزان براي ما وجود ندارد.
 مدير عامل شرکت نيمه هادي عماد با تاکيد بر ثبات تعرفه واردات تلفن همراه افزود: يکي از عمده مشکلات ما در سال گذشته تغيير مکرر تعرفه‌ها در سه فاصله زماني بود که به توليد داخلي ضربه وارد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا