” فراسو در جيتکس امسال غايب است “

فراسو در جيتکس امسال غايب است
بازار ديجيتال- بحران اقتصادي علاوه بر اين كه تاثير زيادي در روند عرضه و تقاضاي كالاهاي مختلف داشته باعث شده است شركت‌كنندگان نمايشگاه‌هايي مانند GITEX نيز براي شركت در اين نمايشگاه قدري مردد شوند و با توجه به برگزاري نه چندان رضايتمندانه اين نمايشگاه طي دو سال اخير عطاي شركت در اين نمايشگاه را به لقايش ببخشند.
شنيده مي‌شود فراسو يكي از شركت‌هاي ايراني كه طي سال‌هاي گذشته در GITEX حضور قدرتمندي داشت نيز اعلام كرده است تمايلي به شركت در نمايشگاه امسال ندارد. به همين منظور گفت‌وگوي كوتاهي با احمد عليپور مدير عامل شركت فراسو داشتيم كه در زير مي‌خوانيد.
شنيده مي‌شود فراسو امسال قصد شركت در نمايشگاه GITEX را ندارد. آيا اين خبر صحت دارد؟
بله. فراسو فعلا برنامه‌اي براي شركت در نمايشگاه امسال ندارد. زيرا دبي به عنوان مركزي كه اكثر شركت‌هاي بزرگ كامپيوتري به آن توجه داشتند، طي دو سال اخير دچار مشكلاتي شده است كه آثار آن را در نمايشگاه سال گذشته ديديم و به همين دليل امسال چندان رغبتي به شركت در GITEX نداريم و معتقديم شركت در اين نمايشگاه تنها صرف هزينه گزاف است.
اين به معني اين است كه نمايشگاه امسال ضعيف‌تر از سال گذشته برگزار خواهد شد و شركت‌هاي بزرگ در آن حضور نخواهند داشت؟
بله. يقينا با توجه به بحران اقتصادي اين اتفاق خواهد افتاد. اصولا نمايشگاه‌هاي ديگر مانند سابق محل مراجعه شركت‌هاي بزرگ كامپيوتري براي تبادل اطلاعات و ثبت قرارداد همكاري و…. نيستند. بلكه نمايشگاه‌هاي امروز بيشتر به فروشگاه‌هاي بزرگي براي فروش كالا تبديل شده‌اند كه مخاطبان آنها هم افراد حقيقي و حتي خانه‌دارها هستند. در اين صورت شركت در نمايشگاه بزرگ فروشي كه در سالن فرودگاه دبي برگزار مي‌شود، مفيدتر خواهد بود. چرا كه اين نمايشگاه ميزبان مصرف‌كنندگان زيادي است كه صرفا براي خريد مراجعه مي‌كنند.
در اين صورت آيا امكان دارد كه در نمايشگاه‌هاي داخلي هم شركت نكنيد؟
خير. ممكن است لاوان در نمايشگاه‌هاي داخلي شركت كند. به‌طور كلي عاقلانه است در اين نمايشگاه‌ها، فروشگاه‌ها شركت كنند نه شركت‌ها.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا