MSI به زودي جزو 10 برند نوت بوک برتر جهان مي شود

ديويد يانگ مديرفروش شرکت MSI در اين نشست با اشاره به سابقه 23ساله شرکت در زمينه محصولات IT گفت : MSI از سال 2006 تا 2008 بهترين محصولات خود را در زمينه نوت بوک به بازار عرضه کرده است. MSI اولين شرکتي بود که در طراحي لپ تاپ¬هاي خود از کريستالهاي Swarovski استفاده کرده و در سال 2006 نوت بوک PR200 خود را با اين طراحي به بازار عرضه کردو همچنين توانست اولين نوت بوک جهان را با صداي Dolby Surround نيز به بازار عرضه کند.
وي با بيان اينکه اين شرکت درسال 2007 به ارايه محصولات جديد خود ادامه داد ، افزود: همچنين اولين نوت بوک ويژه گيمرها با پردازنده واقعي موبايل و توان اورکلاکينگ، توسط MSI معرفي شد. اين نوت بوک با 60 درصد کاهش مصرف برق و وزني حدود 7/2 کيلوگرم با نام GX600 به بازار عرضه شد. اين در حالي است که نوت بوک¬هاي مشابه رقبا با همين مشخصات با وزن بيش از 3 کيلوگرم طراحي شده اند.
ديويد يانگ گفت: سال گذشته نيز MSI اولين شرکتي بود که نوت بوک¬هاي 10 اينچي خود موسوم به نوت بوک هاي       Wind U100 را با هارد ديسک SATA توليد و به بازار عرضه نمود.
به گفته وي ، به دليل پيشرو بودن در ارايه نوت بوک هاي جديد پيش بيني مي شود MSI به زودي جزو 10 برند برتر جهان شود.
مدير فروش شرکت MSI با اشاره به پردازنده جديد اينتل يعني ULV گفت : MSI با استفاده از پردازنده جديد اينتل که از ولتاژ پاييني برخوردار است، اقدام به توليد نوت بوک هاي باريک خود کرده است.که مدل هاي X-340 ، X-400 و X-600 از سري Slim و نوت بوک مدل U200  شرکت MSI مجهز به پردازنده کم مصرف ULV اينتل هستند.
به گفته يانگ، نام سري X از لغت Extreme گرفته شده و به معناي نهايت در ويژگي هاي سبکي ، طراحي و ظرافت است.
ديويد يانگ با اشاره به اينکه X-340 سبک ترين و نازک ترين لپ¬تاپ 13 اينچ جهان است گفت: اين لپ¬تاپ با وزن 3/1 کيلوگرم عرضه شده که نازک¬ترين قسمت آن 6 ميلي متر است.
اين محصول علاوه بر پشتيباني از فناوري بي سيم Wifi از فناوري Wimax نيز پشتيباني مي کند. همچنين اين نوت بوک به يک پورت HDMI ، ورودي Mic و خروجي هدفون، دو پورت USB2.0 ، پورت RJ45 و D-Sub و کارت خوان مجهز است.
به گفته مديرفروش MSI، نوت بوک X-340 سري X-Slim در فاکتورهاي هاردديسک، فناوري هاي ارتباطي، درگاه هاي ورودي و خروجي، نسبت به نوت بوک هاي باريک مشابه خود يعني مک¬بوک اير اپل، X-360 سامسونگ، آدامو Dell برتري دارد. همچنين وزن X-340 سبک تر و قيمت آن نيز ارزان تر از آنهاست.
وي به معرفي مدل X-400 پرداخت و ادامه داد : اين نوت بوک با صفحه نمايش 14 اينچي براي کاربران عمومي به بازار عرضه شده است و 5/1 کيلوگرم وزن دارد.X-400  نيز مانند X-340 از اکثر پورت هاي ورودي و خروجي پشتيباني مي کند. اين نوت بوک نسبت به محصولات مشابه خود 60 درصد قطر کمتري دارد.
وي همچنين درباره قوي ترين عضو خانواده X-Slim يعني مدل X-600 گفت: اين محصول با صفحه نمايش 6/15 اينچي ويژه فعاليت هاي چند رسانه اي و مولتي مديا عرضه شده و مجهز به کارت گرافيک 512 مگابايتي ATI است.
X-600  در مقابل محصولات مشابه رقبا 40 درصد وزن کمتري دارد. وزن اين مدل از سري X-Slim معادل 1/2 کيلوگرم و به اندازه يک نوت بوک 14 اينچي است. از ويژگي هاي ديگر اين نوت بوک مي توان به صداي Dolby Surround و 4 اسپيکر اشاره کرد. همچنينX-600 از فناوري Wimax نيز پشتيباني مي کند.
مديرفروش شرکت MSI، پشتيباني نسبت تصويري 16:9 براي تصاوير سينمايي و فناوري امنيتي Easy Face (فناوري تشخيص چهره ) را از ديگر ويژگي هاي سري X-Slim عنوان کرد.
ديويد يانگ همچنين مدل Wind U200 را در اين نشست معرفي کرد و افزود: MSI بعد از عرضه نوت بوک 10 اينچي U100 احساس کرد بازار به نوت بوک هايي که در کنار وزن سبک، صفحه نمايش بزرگ تري دارند نياز دارد و نوت بوک مدل Wind U200 خود را با صفحه نمايش 12 اينچي به بازار عرضه کرد. وي همچنين دلايل فني کاهش چشمگير مصرف باتري را در سري X-Slim و مدل U200، استفاده از پردازنده هاي کم مصرف ULV اينتل ، فناوري انحصاري ECO و استفاده از پليمر جديدي در باتري هاي اين نوت بوک ها دانست.به گفته ديويد يانگ سري X-Slim تا يک ماه ديگر به بازار ايران عرضه مي شود.
20/11

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا