بهاي گوشي تلفن همراه کاهش يافت

“پيام دانش” يکي از فروشندگان در اين باره به خبرنگار سازمان خبري موبنا اظهار داشت: کاهش خريدوفروش گوشي تلفن همراه در سطح اين بازار پرمصرف  باعث شده تا تمامي گوشي ها با افت قيمت در بازار عرضه شود.
وي افزود: افزايش عرضه انواع گوشي ، از دلايلي محسوب مي شود که باعث شده تا اين کالاي ارتباطي با کاهش قيمت در اختيار مشتريان قرار گيرد.
اين فروشنده تصريح کرد: بيشترين نوسان قيمت در بازار امروز تلفن همراه مربوط به گوشي هاي نوکيا و سوني اريکسون است.
“حسين پاينده” مديرعامل شرکت “پارس کامتل” عرضه کننده رسمي گوشي هاي ال جي، سوني اريکسون، اچ تي سي و زد تي اي در اين باره گفت: کاهش قدرت خريد مردم باعث شده تا اين کالاي ارتباطي روز به روز با افت قيمت روبرو شود.
وي افزود: با توجه به شرايط فعلي بازار تلفن همراه که ناشي از رکود جهاني اقتصاد و تاثير آن در ايران است باعث شده تا تقاضا براي اين کالاي ارتباطي روز به روز کاهش يابد.
پاينده تصريح کرد: به همين دليل براي فروش ، اکثر گوشي هاي موجود در بازار با کاهش قيمت در اختيار متقاضيان قرار مي گيرد.
مديرعامل شرکت “پارس کامتل” خاطر نشان کرد: با استمرار اين روند احتمال کاهش قيمت مجدد گوشي هاي تلفن همراه در بازار وجود دارد.
بر اساس گزارش موبنا گوشي هاي 6500 اسلايد ، 3110 و 5800 نوکيا که  با گارانتي غير رسمي بهاي آنها در بازار امروز تا  تا سقف 10 هزار تومان  کاهش يافته است به ترتيب به بهاي 215 ، 90 و 315 هزار تومان به فروش مي رسد.
گوشي T700 ، K810 ،C902 و T650  نيز  با گارانتي متفرقه با کاهش قيمت فوق به ترتيب با قيمت 175 ، 180 ، 245 و 183 هزار تومان   در سطح بازار تلفن همراه به فروش مي رسد.
129/20

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا