معرفي گوشي مدل 5130 نوکيا

به گزارش خبرنگار سازمان خبري موبنا، سطح پلاستيکي براق در اين گوشي به مراتب بهتر از سطوح مات در مدل 5310 نوکيا است.
در طرف چپ قاب جلو روي کليد هاي اختصاصي موسيقي جلوه هاي ويژه نور فراهم شده است که به پيدا کردن اين کليد ها بدون نياز به چرخاندن گوشي ، کمک مي کند.
کليد حرکتي زير صفحه نمايش وجود دارد که طبق معمول گوشي هاي سري 40 چهار کليد ديگر نيز در اطراف آن قرار دارند. اين کليد ها شامل دو Softkey و کليد هاي Call و End است . 
سوکت شارژ ، سوکت صوتي استاندارد 5/3ميلي متري و پورت microUSB در قسمت بالاي گوشي وجود دارند . از اين ميان فقط پورت microUSB داراي پوشش محافظ است که مانع از ورود گرد و غبار به آن مي شود.
محل کارت حافظه MicroSD در طرف راست گوشي وجود دارد که از کارت حافظه 16 گيگابايت  نيز پشتيباني مي کند.
 کليد ولوم نيز در اين طرف گوشي مشاهده مي شود که اندازه مناسبي دارد و استفاده از آن آسان است.
باتري گوشي از نوع BL-5C Li-Ion با توان 1020ميلي آمپري  است که در مکالمه مداوم تا شش ساعت و در حالت Standby تا 288 ساعت دوام مي آورد.
نرم افزار پخش موسيقي از مهمترين ويژگي هاي نوکيا 5130 محسوب مي شود . نرم افزار پخش موسيقي از کارايي لازم برخوردار است و ظاهر مناسب آن با طراحي گوشي سازگار مي باشد . از کليد هاي اختصاصي موسيقي براي کنترل نرم افزار پخش موسيقي و راديو FM استفاده مي شود . کارايي آن در يک زمان مشخص به آخرين نرم افزار بکار گرفته شده بستگي دارد.
راديو FM موجود در اين گوشي داراي منوي صوتي مشترک است و با استفاده از تم هاي نرم افزار پخش موسيقي مي توان آن را شخصي کرد .
گوشي 5130XpressMusic نوکيا به يک دوربين دو مگاپيکسل با ماکسيمم وضوح 1600 در 1200 پيکسل مجهز است . دوربين فاقد فلش و کانون اتوماتيک است .
 در اين گوشي که عمدتا بر ويژگي موسيقي آن تاکيد شده است دوربين بعنوان يک ويژگي مکمل محسوب مي شود . تنظيمات دوربين مانند ساير گوشي هاي سري 40 نسبتا محدود است اگرچه نياز اکثر کاربران را برطرف مي کند . تنظيمات دوربين شامل تعادل رنگ سفيد ، سه درجه کيفيت متفاوت و جلوه هاي ويژه مختلف است .
گوشي XpressMusic  5130 نوکيا که از بدو ورود به بازار تلفن همراه مورد تقاضاي مشتريان قرار گرفته است با گارانتي اصلي به بهاي 130 هزار تومان به فروش مي رسد.
129/20

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا