شبکه جدید وایمکس در عربستان سعودی راه اندازی شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولارنیوز” ،  این شبکه جدید با همکاری شرکت موتورولا (Motorola ) و شرکت عربستانی ” اتحاد عذیب الاتصالات” (Etihad Atheeb Telecom Company) راه اندازی شد.
شرکت اتحاد عذیب الاتصالات با حروف اختصاری GO شناخته می شود، شبکه جدید را بیشتربا هدف سرویس دهی به کاربرانی که فعالیت تجاری  دارند ، راه اندازی کرده است.
شبکه جدید وایمکس عربستان سعودی فرصتی برای تجریه سرویس دهی سیستم پهن باند نسل چهارمی با سرعت بالا، هزینه کم و قابلیت اتصال بیشتر است.
برنامه  تاسیس این شبکه از سال 2008 میلادی و با نصب آنتن هوشمند ، طراحی شبکه ، نصب تجهیزات ، بهینه سازی و پشتیبانی سرویس دهی آغاز شد.


درآمد شرکت های سیستم ذخیره دیسک 18 درصد کاهش یافت
موبنا- تحقیقات نشان داده درآمد شرکت هایی که در زمینه تولید سیستم های ذخیره دیسک فعالیت می کنند در سه ماهه ابتدای سال میلادی 18 درصد کاهش یافت.
به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، بر اساس گزارش IDC ، سیستم های ذخیره دیسک که حجم زیادی از اطلاعات دیجیتالی دنیا را در خود دارند، طی سه ماهه آغازین سال جاری میلادی با کاهش شدید میزان فروش روبه رو شده اند.
شرکت های پیشرو در این زمینه همچون هیولت پاکارد، EMC، International Business Machines و Dell اعلام کردند میزان کاهش فروش سیستم ذخیره دیسک آنها به طور کلی دو برابر شده است.
بر اساس این گزارش میزان کاهش برای فروش سرورها یا رایانه هایی که شبکه ها را کنترل می کنند 24 درصد محاسبه شده است.
شرکت هیولت پاکارد در این زمینه بیشترین میزان ضرر را با کاهش 8/25 درصدی در اولین فصل سال میلادی برای فروش دیسک های ذخیره متحمل شد.
این شرکت میزان فروش خود را 975 میلیون دلار اعلام کرد در حالی که این رقم طی مدت زمان مشابه سال قبل 3/1 میلیارد دلار بوده است.
بر اساس گزارش IDC میزان فروش شرکتEMC 16 درصد، IBM 7/21 درصد و شرکت دل 2/17 درصد با کاهش روبه رو شد.
131/135/20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا