جوانان و نوجوانان آمریکایی در پیامهای متنی شان لغات ناشناخته بکار می برند

به گزارش گروه اخبار خارجی  موبنا به نقل از ” اینتوموبایل” ،  شرکت کره ای ” ال جی الکترونیک” ( LG ) با همکاری یک شرکت تحقیقاتی به نام ” اینترپرت” (Interpret) با انجام یک تحقیق به این نتیجه دست یافتند.
دراین تحقیق و نظرسنجی که از 8 تا 13 آوریل ( 19 تا 24 فروردین) سال جاری میلادی صورت گرفت ، عادت های نوشتن پیام های متنی  یک هزار جوان و نوجوان آمریکایی را مورد  بررسی و تحقیق قراردادند .
دراین تحقیقات همچنین مشخص شد ؛ یک هزار کاربر یاد شده در هرثانیه 20 هزار و 209 پیام متنی  –  افزون بر یک میلیون و 200 هزار پیام در هر دقیقه – ارسال می کنند.
دراین تحقیق ،  مشخص شد 31 درصد از این کاربران تصور می کنند پیام های کوتاه شان توسط والدینشان کنترل می شود که ظاهرا این تعداد به مراتب بیش از رقم یاد شده است بطوریکه 47 درصد از والدین جوان بدون رضایت فرزندانشان پیام های موبایلی آنها را کنترل کرده و می خوانند.


گوشی تلفن همراه فوجیتسو با قابلیت نسل سوم به بازار می آید

موبنا – گوشی تلفن همراه فوجیتسو مدل ” اف – 09 آ” (Fujitsu F- 09A) با قابلیت های نسل سومی به بازار می آید.
به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” بی جی آر” ،  Fujitsu F- 09A از سری گوشی های تلفن دارای دوربین پرقدرت 1/8 مگاپیکسلی به شمار می آید.
این گوشی به شکل کشویی طراحی و ساخته شده و صفجه نمایش آن پس از بازشدن گوشی ، قابلیت چرخش و قرارگرفتن دردوحالت عمودی و افقی را دارد.
کاربران این گوشی با استفاده از قابلیت های آن می توانند براحتی از سیستم  ناوبری جهانی GPS  ،  جهت یاب ( یا قطب نما) و نقشه خوان استفاده کنند.
سیستم یا قابلیت تلویزیونی Integrated TV گوشی یاد شده با توجه به قابلیت چرخشی 90 درجه صفحه نمایش آن ،  امکان تماشای راحت فیلم را برای کاربران فراهم می کند.
این گوشی همچنین دارای مرورگر اینترنت ، قابلیت مدیا پلی یرو بلوتوث است.
این گوشی در 10 ژوئن ( 20 خرداد) سال جاری در بازار ژاپن عرضه می شود ولی قیمت فروش آن اعلام نشده است.
فوجیتسو شرکت ژاپنی تهیه کننده تجهیزات نیمه هادی،کامپیوترو سرویس های ارتباطی است که دفتر اصلی آن در توکیو می باشد.این شرکت دارای 161هزار کارمند 500نماینده است.

131/20

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا