دومین همایش تلفن همراه چالش‌ها و چشم‌اندازها برگزار می‌شود

مهدی روحانی‌نژاد ـ دبیر همایش ـ در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر گفت: این همایش با موضوع تلفن همراه و موضوعاتی که با توجه به ورود اپراتور سوم تلفن همراه خود را نشان خواهد داد برگزار می‌شود.
او ادامه داد: ویژگی‌های رقابت و سیاست‌های رقابتی اپراتورهای موجود و آن‌هایی که قصد ورود به شبکه تلفن همراه را دارند با بیان تجربیاتی از زبان سخنرانان خارجی یکی از بحث‌های مورد نظر این همایش است.
وی با بیان اینکه مشتری‌مداری و فعالیت‌هایی که هر اپراتور باید در این زمینه انجام دهد یکی دیگر از سرفصل‌هایی است که در این همایش مطرح خواهد شد، افزود: سرویس‌های ارزش افزوده تلفن همراه نیز در همایش تلفن همراه چالش‌ها و چشم‌اندازها مورد توجه قرار خواهد گرفت؛ در این زمینه برنامه‌ها و تجربیاتی که اپراتورهای داخلی و خارجی کسب کرده‌اند و یا درصدد انجام آن هستند نیز در همایش عنوان خواهد شد.
او با اشاره به علاقه‌ مخاطبان در پیگیری اخبار مخابرات و به ویژه اپراتور سوم تلفن همراه اظهار کرد: دعوت و سخنرانی کسانیکه شانس گرفتن مجوز اپراتور سوم در ایران را دارند، در دستور کار همایش قرار دارد.
روحانی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: از مسوولان مخابرات ایران، همراه اول و اپراتور سوم و نیز شرکت‌های تولید کننده تجهیزات داخلی و خارجی تلفن همراه و مشاوران خارجی فعالان در این حوزه برای بیان تجربیات جهانی دعوت به عمل آمده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا