سروش رسانه MMS انبوه ارسال می کند

پیام گوران در حاشیه بازدید گروه شرکت های سروش رسانه از سازمان خبری موبنا به تشریح فعالیت اصلی سروش همراه در زمینه تولید محتوای تلفن همراه  پرداخت و اظهار داشت: ارسال انبوه پیام چندرسانه ای از جمله اقداماتی است که توسط شرکت سروش رسانه با اپراتورهای تلفن همراه درحال انجام است.
وی با بیان اینکه ارسال MMS  هم از طریق شخص به شخص (P to P ) و هم از طریق ارسال کاربردی به شخص (A to P ) امکان پذیر است ، ادامه داد: در ارسال انبوه MMS، ارسال نوع دوم مدنظر است.
گوران با تاکید براینکه برای دریافت MMS انبوه گوشی مشترکان باید دارای تنظیمات فنی خاص باشد ، گفت: اما در ارسال و دریافت MMS شخص به شخص ، مشترک باید با درنظرگرفتن مفاد قرارداد، نسبت به امضای تعهدنامه اقدام کند.
مدیرعامل شرکت سروش همراه با بیان اینکه ارسال MMS از نوع شخص به شخص برای یک گروه کاربری محدود تعریف شده و ارسال بیش از حد مندرج در قرارداد، اسپم شناخته می شود ، خاطرنشان کرد: در این صورت طبق قرارداد اپراتورها با سازمان تنظیم مقررات ، این نوع MMS ها شناسایی شده و ارتباط مشترک قطع می شود.
وی گفت: MMS دارای فیلترینگ بوده و یکی از پارامترهای فیلترینگ آن مربوط به ارسال اسپم از سوی مشترکان است که قابل پیگیری می باشد.
وی درباره فرق ارسال کاربردی پیام چندرسانه ای با MMS های شخص به شخص، ادامه داد: در ارسال کاربردی، امکان ارسال MMS بصورت انبوه وجود دارد با این شرط که از طریق خود اپراتور و یا شرکت های دارای مجوز اقدام شود که طبیعتا بصورت محدود خواهد بود.
گوران با تاکید براینکه در زمان حاضر ارسال انبوه پیامک تلفن همراه (SMS ) نیز بصورت محدود و تنها از طریق چند شرکت پیمانکار صورت می گیرد، یادآور شد: بیشتر SMSهای ارسالی به مشترکان تلفن همراه استفاده تبلیغاتی دارد، اما ما قصد داریم از طریق بستر MMS استفاده محتوایی و تولید محتوا را نیز در دستور کار قرار دهیم؛ برای مثال هم اکنون اپراتور دوم تلفن همراه از طریق شرکت سروش رسانه از MMS استفاده محتوایی کرده و برای مناسبت های مختلف از این بستر پیام های تفریحی ، فرهنگی و خبررسانی ارسال می کند.
به گفته وی، این اطلاع رسانی تحت قالب ویترین ایرانسل بوده و با درخواست مشترکان، فایل های موردنظر قابل ارسال است.
گوران افزود: شرکت سروش رسانه هم اکنون مجوز ارسال پیام انبوه چندرسانه ای را از اپراتور دوم تلفن همراه دریافت کرده و مرکز MMS خود را راه اندازی کرده است.
وی گفت: چنانچه مشترکی در دریافت MMS  با کسری شارژ اعتبار خود مواجه شد، باید موضوع را با مرکز خدمات و پشتیبانی ایرانسل در میان بگذارد چرا که مشترک نباید برای دریافت MMS هزینه پرداخت کند و تنها باید برای دریافت محتوای مدنظر خود مبلغ پیش بینی شده را بپردازد.
128/20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا