بررسی مشکلات دفاتر خدمات ارتباطی طی هفته جاری

علی فلاح حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری خبرگزاری فارس در خصوص حل مشکل دفاتر خدماتی اظهار داشت: برای حل مشکل دفاتر خدماتی دو جلسه تقاضا کردیم و امیدواریم این هفته که جلسه هیأت مدیره کانون تشکیل می‌شود بتوانیم این مسئله را پیگیری کنیم.
وی افزود:علی‌رغم جلسه‌ای که با حضور وزیر ارتباطات برگزار و مقرر شد به منظور حل این مشکل اقداماتی صورت گیرد، ولی تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
رئیس کانون دفاتر خدماتی ارتباطی کشور گفت: تنها در یک استان نامه داده شد که کل کار انبوه بخش دولتی به دفاتر واگذار شود ولی در خراسان رضوی و مناطق استان تهران از دفاتر به صورت تحکم آمیزی امضا می‌گیرند تا بتوانند مصوبه 49 را اجرا کنند.
فلاح حقیقی با اشاره به اینکه در استان اصفهان و قم دفاتر پیشخوان خدمات تشکیل شده، تأکید کرد: تشکیل کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات در استان‌ها و مذاکره با مجلس، اداره پست و وزارت ارتباطات با توجه به شرایط جدید برای تعیین تکلیف این مصوبه از اقداماتی است که باید انجام شود.
وی در خصوص تشکیل جلسه کانون دفاتر خدماتی بعد از انتخابات برای حل این مسائل خاطر نشان کرد: بعد از انتخابات جلسه برای با مدیریت حمل و نقل سوخت برای تشکیل دفاتر پیشخوان خدمات تشکیل شد ولی در خصوص جلسه با اداره پست و وزارت ارتباطات هنوز اقدامی صورت نگرفته است.
به گزارش فارس، به گفته برخی از دست‌اندرکاران، یکی از اساسی‌ترین مشکلات دفاتر خدماتی دونرخی شدن خدمات پستی است که معتقدند این مسئله هم از لحاظ قانونی ایراد دارد و هم از نظر نتایج اجرایی به نفع دفاتر و مشتریان نخواهد بود.
به گفته این افراد، ضرری که دفاتر پیشخوان برای شرکت‌های خصوصی دارد این است که پست قصد داشت دفاتری را موازی با دفاتر خدمات ارتباطی به عنوان دفاتر پیشخوان خدمت تاسیس کند که دفاتر خدماتی با آن مخالفت کرده و در حال پیگیری آن هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا