زمان پروژه تجهیزات 6 میلیون خط تلفن همراه تمدید شد

ابراهیم مطلع در گفت وگوبا خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهارداشت: با انجام مذاکراتی میان همراه اول به عنوان کارفرمای این پروژه با کنسرسیوم توسعه ارتباطات ، زمان تحویل تجهیزات شش میلیون خط تلفن همراه بااردیگر تمدید شد.
به گزارش موبنا پروژه تولید تجهیزات شبکه ارتباطات سیار در راستای اجرای فاز 4 توسعه شبکه همراه اول، بمنظور تولید تجهیزاتی چون bts، آنتن و رادیو برای شش میلیون خط تلفن همراه، در اردیبهشت سال 86 برای مدت 18ماه و مبلغی بالغ بر 168میلیارد تومان به کنسرسیومی متشکل از شش شرکت داخلی سپرده شد اما از آنجایی که این کنسرسیوم نتوانست در مدت زمان مقرر پروژه را به اتمام برساند، قرارداد همراه اول با کنسرسیوم توسعه ارتباطات سیار تا سی و یکم تیرماه سال 88 تمدید شد.
مطلع با بیان اینکه هم اکنون کنسرسیوم توسعه ارتباطات سیار با تولید یک هزار و100سایت از مجموع 3هزار و 700 سایت مورد تعهد ،حدود یک سوم  پروژه را تحویل داده است، تصریح کرد: براساس توافق های صورت گرفته در این زمینه ، همراه اول حدود یک سال به کنسرسیوم برای تحویل پروژه فرصت داده است.
مطلع افزود: در مذاکرات صورت گرفته همراه اول با کنسرسیوم توسعه ارتباطات، تاکنون بحثی درباره جریمه در تاخیر پروژه مطرح نشده است.
مسئولان کنسرسیوم توسعه ارتباطات سیار مدعی هستند که مجوز تولید بعد از دریافت تایید نمونه تجهیزات در دی ماه سال 87 داده شده و در نتیجه این کنسرسیوم ، تولیدات خود را از این زمان شروع کرده و دو طرف قرارداد در اجرای این پروژه تاخیر داشته اند.
117/20

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا