میزان هزینه تبلیغات آنلاین موبایلی در چنین افزایش یافت
به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” تریندینگ مارکتز” ، موسسه تحقیقاتی ” گروه مشاوره آی ریسرچ” اعلام کرد ، میزان هزینه ای که چینی ها صرف تبلیغات آنلاین موبایلی کردند به 06/12 میلیون یوآن رسید.( هردلار برابراست با 834/6 یوآن چین ) .
میزان هزینه تبلیغاتی یاد شده در ماه گذشته میلادی برابر با 94/9 میلیون یوآن اعلام شده بود.
بعنوان مثال ، هزینه تبلیغاتی آنلاین برای 3 شرکت خارجی تولید کننده گوشی تلفن همراه در چین ، شامل شرکت های نوکیا ، ال جی الکترونیک و سامسونگ الکترونیک ، 2 میلیون یوآن اعلام شد.
به هزینه یا دشده 2 میلیون یوآن اعلام شده ؛ هزینه شرکت های چینی مشابه 3 شرکت یاد شده ، از جمله شرکت های ” زد تی یی ” ، ” بی بی کی الکترونیک” و ” میزو” نیز اضافه می شود.
بخش پلتفرم های تبلیغاتی آنلاین با استفاده از گوشی های تلفن همراه ، روی پورتال های اینترنتی قراردارند .
131/20