قطع پیامک ها و نزول قیمت سهام مخابرات

این سرویس ارتباطی در میان اقشار مختلف از جمله فعالان و شاغلان اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و عموم مردم کاربرد دارد و هریک به نحوی از این سرویس بهره مند می شوند . ممکن است این سرویس برای برخی افراد وسیله بازی و ارسال مطالب طنز و سرگرمی بوده باشد. اما درمجموع برای بیشتر کاربران یک ابزار ارتباطی تاثیر گذار در روابط اجتماعی و کاری می باشد .
با توجه به موارد مطرح شده ، قطع این سرویس ارتباطی در مدت اخیر  مشترکان را دچار مشکل کرده است . از جمله مشترکانی که قطعی این سرویس مستقیما بر وضعیت آنها تاثیر گذار بوده سهامداران بورس بودند. این گروه که ازپیامک به عنوان وسیله ای موثر برای انجام امورومبادلات اقتصادی روز مره خود استفاده می کردند، دراین زمان نسبتا” طولانی قطع سرویس پیامک دچار مشکلاتی در خرید و فروش سهام از جمله سهام مخابراتی وانجام کارهای تجاری و اقتصادی شده اند.
دامنه این مشکلات  گسترش یافته ودر چند روز گذشته و ازجمله به افت چشمگیر قیمت سهام مخابرات در تالار بورس انجامیده  است . سهامداران بورس به دلیل مشکلات موجود احتمال کاهش بیشتر ارزش  این سهام را می دهند و نگران سرمایه گذاری در این زمینه هستند. این موضوع مورد تایید مسوولان شرکت بورس و سازمان خصوصی سازی نیز قرار گرفته است .
وزیر ارتباطات در اظهارات اخیر خود اعلام کرده مردم باید برای وصل سرویس پیامک صبر کنند. یکی دیگراز مسولان دولتی هم از وصل سرویس پیامک در این هفته خبر داد. با توجه به مسایل مطرح شده ، امید است مسوولان مخابراتی کشور همزمان با پایان دادن به مشکل قطعی پیامک ،دیگر مشکلات ونواقص شبکه های تلفن همراه واینترنت راهم برطرف سازند.
20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا