بولتن ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشریات مکتوب

تیتر مطالب
• خلاقیت وکارگروهی ، گام های اولیه کار آفرینی
میلاد خداکرمی درگزارش روزانه گسترش صنعت نوشت : آنچه درون مایه اصلی خلاقیت را شکل می دهد ، برخورد نو با فرآیند ها ، تشکیلات و روش ها است . فرآیندی که می تواند با استفاده از خلاقیت ، چیز نو را همراه  با استفاده از زمان منابع ، ریسک و به کار گیری همراهان بوجود آورد ، کار آفرینی نامیده می شود .
• پیش بینی در آمد کابل های مخابراتی شهید قندی
به نوشته روزنامه گسترش صنعت ، شرکت کابل های مخابراتی شهید قندی ، پیش بینی در آمد هر سهم سال مالی منتهی به 29/12/88 با سرمایه 300 میلیارد ریال را منبع 20 ریال اعلام کرد .
• ” شرکت پست امسال خصوصی می شود “
روزنامه صبح اقتصاد در خبری با عنوان ” شرکت پست امسال خصوصی می شود ” به قلم شایلی قرائی به بحث تصویب اساسنامه از سوی نمایندگان مجلس و خصوصی شدن شرکت پست اشاره کرده است .
• لطفا گوشی خود را خاموش کنید
مرجان محمدی درگزارش روزنامه اقتصاد پویا نوشت : ویروس هایی که با MMS منتقل می شوند می توانند درچند دقیقه تمامی اسامی موجود در فهرست تمای های کاربررا آلوده کنند .
• تابستان و شانسی دوباره برای بازار موبایل
م.ر.بهنام رئوف درگزارش روزنامه دنیای اقتصاد نوشت : فروشندگان گوشی تلفن همراه از روند حاکم برفروش بازار دضایت ندارند و معتقدنداین بازار دیگر به روزهای اوج خود باز نخواهد گشت .
• ” توسعه ICT  در روستاها یک فرصت دیجیتالی “
روزنامه اطلاعات در گزارشی با عنوان ” توسعه ICT  در روستاها یک فرصت دیجیتالی ” به بررسی وضعیت توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در روستاها پرداخته است .
• فراموشی یک خاطره
رونامه فرهیختگان نوشت : ارسال پیامک به خاطره ای تلخ برای بیش از 42 میلیون کاربر تلفن همراه در ایران تبدیل می شود و قطع 17 روزه شبکه پیام کوتاه ، هنوز گلایه های رسمی علیه مخابرات را به همراه نداشته است .
• قطعی پیامک
روزنامه رسالت نوشت : متاسفانه دراین دوره از انتخابات ، جنگ روانی بسیار گسترده و البته زشت و پلیدی به صورت تولید و توزیع انبوه  شایعات و ادعاهای دروغ شکل گرفته بودو با پیامک درجامعه منتشرمی شد .
• سفرهای واقعی  با ابزار مجازی
جواد مقدم درگزارش روزنامه رسالت نوشت : بهره گیری از فناوری اطلاعات و ارتباطات از سال 1980 صنعت گردشگری را در جهان به کلی متحول ساخته است.
• ” کابل برگردان ”
روزنامه کیهان از بروز اختلال در برخی شماره های تلفن ثابت تهران به دلیل کابل برگردان خبر داد .
• انتقادهای مردمی روزنامه های امروز
روزنامه کیهان به نقل از یک شهروند نوشت :
” پول تلفن منزل ما در فیروز آباد بسیار بیشتر از حدمعمول می آید . از مسولان مخابرات تقاضای رسیدگی می شود. ” 
روزنامه آفتاب یزد به نقل از یک مشترک نوشت :
” می خواستم خدمتتان عرض کنم اگر مسولان مملکت مخصوصا مجلس یک ذره فکر می کردند که چرا درروز رای گیر که هنوز نه آشوب طلبی بودنه اغتشاشگری ، موبایل و اس ام اس مردم را قطع کردند همین دلیل برای بعضی سوالات کافی است .”
روزنامه راه مردم به نقل از یک مشترک نوشت :
“بسیاری از مردم از اقدام مخابرات مبنی بر قطع سیستم  پیامک ها ناراضی هستند و از اینکه به درخواست آنان رسیدگی نشده است ، گلایه مندند.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا