تبلیغات از طریق 118 ممکن شد

عباس ابوالقاسمی آزاد در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا،اظهار داشت: از این طریق، اطلاعات مربوط به  شرکت ها  بعد از اعلام شماره تلفن شرکت مذکور به وسیله اپراتورهای 118 اعلام می شود.
وی با بیان اینکه متن تبلیغات توسط شرکت مخابرات استان تهران به یک فایل صوتی تبدیل و به شماره تلفن واحد تجاری موردنظر در 118 اضافه خواهد شد، افزود: مطالب موجود در این فایل صوتی شامل خدمات ،سرویس های شرکت، ساعات کاری ، نوع محصولات ،شماره تماس در روزهای تعطیل، آدرس شعب شرکت در مناطق مختلف و یا هر اطلاعات مرتبط دیگری خواهد بود.
آزاد گفت: در صورتی که شرکتی متمایل به تبلیغات پس از اعلام شماره تلفن خود از 118 باشد باید برای ارائه این درخواست به بخش روابط عمومی راهبردی شرکت مخابرات استان تهران مراجعه کند.
وی تبلیغات تجاری از طریق سامانه 118را شیوه جدیدی از تبلیغات دانست و پیش بینی کرد که این نوع تبیلغات با استقبال مناسبی روبه رو شود.
آزاد پیش از این گفته بود قیمت هر ثانیه پیام تبلیغاتی در سرویس 118 هزار تومان در ماه در نظر گرفته شده که حداقل زمان این پیام 100 ثانیه و حداکثر آن 45ثانیه است و شرکت‌های متقاضی می توانند قراردادهایی با حداقل زمان یک ماه و حداکثر زمان شش ماه با شرکت مخابرات استان تهران منعقد کنند.
117/20

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا