معرفی گوشی مدل I8000 Omnia II سامسونگ

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی که با امکانات بالا تولید می شود از ماه ژوئن سال جاری میلادی به بازارهای جهانی تلفن همراه  معرفی شده است.
از مشخصات بارز و چشمگیر گوشی I8000 Omnia II سامسونگ می توان به صفحه نمایش لمسی 7/3 اینچی لمسی و سنسور شتاب دهنده داخلی اشاره کرد.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری این مدل سامسونگ پنج مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار، فلاش دوگانه LED، تشخیص لبخند و تشخیص چهره، دوربین دوم برای مکالمه تصویر با کیفیت مناسب است.
I8000 Omnia II سامسونگ که با ظرفیت های 2، 4 و 16 گیگابایتی عرضه شده است توسط مموری کارت microSD TransFlash تا 32 گیگابایت ارتقا می یابد.
سیستم عامل  مدل فوق گوشی   Microsoft Windows Mobile 6.1 Professional است.
همچنین صفحه نمایش I8000 Omnia II سامسونگ در اندازه ی 7/3  اینچی  تولید می شود که از نوع AMOLED Resistive است ، قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست.
باتری  مدل ذکر شده از نوع لیتیومی استاندارد با ظرفیت 1500 میلی آمپر است که در زمان مکالمه مداوم تا 10 ساعت و در زمان استندبای 430 ساعت کار می کند.
گوشی مدل I8000 Omnia II سامسونگ 117 گرم وزن دارد و در ابعاد 9/11 در 6/59 در 118 میلیمتر ساخته شده است.
این گوشی که با تک رنگ مشکی تولید می شود تا کنون وارد بازارهای جهانی تلفن همراه نشده است.
پیام نگار شامل ارسال و دریافت SMS، MMS، ایمیل ، مجهز به بلوتوث نسخه دو خروجی کامپیوتر نسخه دو، مرورگرهای اینترنت HTML و Opera Browser نسخه 5/9 ، پشتیبانی از زنگ های پلی فونیک با قابلیت دانلود، MP3، WAV و هشدار لرزش (ویبره) ، قابلیت پخش فایل های PDF و MS-Office ، مجهز به سیستم Wi-Fi
و مجهز به دوربین دوم برای Videocall یا مکالمه تصویری با کیفیت VGA است.
با توجه به امکانات این گوشی پیش بینی می شود قیمت عرضه آن بعد از ورود به بازار تلفن همراه ایران، بالای 500 هزار تومان باشد.
129/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا