سلایق مشترک خریداران گوشی تلفن همراه

معرفی این گوشی ها براساس میزان فروش آنها در بیش از50 کشور در شش قاره  است که به نقل از سایت ” سلولارنیوز” گوشی های  6300 نوکیا،  اپل  iPhone 3G، 2 HTC Touch Diamond  ،    3109 ، E51 ، 5800 ، E71  نوکیا و Touch HD ، Magic و Touch Pro2 اچ تی سی  در مجموعه 10 گوشی پرفروش ماه ژوئن سال جاری میلادی جای گرفته است.
نتایح این بررسی ها نشان می  دهد برند نوکیا با فروش پنج گوشی به عنوان پرمتقاضی ترین برند در صدر این لیست قرار دارد.
شرکت های اچ تی سی با چهار مدل و اپل با یک مدل ، رتبه های دوم و سوم  بازار گوشی های تلفن همراه جهان در ماه گذشته را به خود اختصاص دادند. در این مدت بازار گوشی تلفن همراه کشورمان روزهای بی رونقی را سپری می کند.
گوشی 6300 نوکیا که در بازار جهانی تلفن همراه بیشترین تقاضا را در ماه گذشته به خود اختصاص داده در ایران نیز مورد استقبال قرار گرفته و توانسته صدر پرفروش ترین های بازار ایران را از آن خود کند.
دو مدل گوشی E51 و E71 برند نوکیا نیز که در لیست پرفروش های ماه ژوئن میلادی قرار گرفته اند از استقبال خریداران ایرانی بی نصیب نماندند.
گوشی Touch Diamond 2 اچ تی سی علاوه بر بازار جهانی تلفن همراه در بازار ایران نیز با اقبال مشتریان روبرو بود. در این میان Touch HD  و  Touch Pro2  اچ تی سی نیز مورد تقاضای مشتریان ایرانی و خارجی قرار گرفت.
مقایسه لیست پرفروش ترین گوشی های ماه ژوئن سال میلادی با  گوشی های پرتقاضا در ایران، بیانگر آن است که گوشی های مورد استقبال جهان در ایران نیز با اقبال مواجه شده است . از این 10گوشی پرفروش، حداقل شش گوشی با برند و مدل های گوناگون مورد استقبال ایرانیان نیز بوده و بیشترین خرید در بازار گوشی ما حول این مدل ها می چرخد.
به این ترتیب بنظر می رسد تفاوت چندانی میان سلیقه کاربران ایرانی ، خاورمیانه و اروپایی تلفن همراه وجود ندارد.
آمار موبنا از بازار تلفن همراه ایران و جهان نشان می دهد دو برند نوکیا و اچ تی سی باب سلیقه مشتریان ایران و جهان در یک ماه گذشته بوده است.
129/20

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا