گوشی عجیب چینی برای بودایی ها

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، به نظر می رسید گوشی های تلفن همراه زیادی با طراحی بودایی تا کنون ساخته نشده اما این روزها این مدل گوشی ها از محبوبیت زیادی برخوردار شده اند.
تقریبا یک سال و نیم پیش گوشی هایی شبیه به C91 به نمایش گذاشته شد اما هم اکنون یک نمونه از این گوشی ها در دسترس کاربران قرار دارد که بر خلاف نمونه قدیمی از طراحی جالبی برخوردار است و از دو سیم کارت پشتیبانی می کند.
گوشی C91 تاشو است و بیشتر شبیه قطب نماست تا یک تلفن همراه، مخصوصا زمانی که بسته می شود.
البته به نظر می رسد آنچه که در فکر سازنده این گوشی می گذشته آن چیزی نبوده که ساخته شده اما بعضی از ویژگی هایی را که کاربران به آن معتاد هستند و هر روز با آن سرو کار دارند بر روی آن تعبیه شده است.
از ویژگی های اصلی این گوشی می توان به صفحه نمایش 2 اینچی، دوربین 3/1 مگاپیکسلی، امکان پخش فایل های MP3 / MP4 ، رادیو FM ، GPRS و اتصالات بلوتوث اشاره کرد.
پشتیبانی از دو سیم کارت در یک زمان با این قابلیت که  کاربران مجبور نیستند برای استفاده از هر سیم کارت، سیم کارت دیگر را غیر فعال کنند از مهمترین ویژگی های این گوشی است.
از جایی که این گوشی در بازار چین عرضه شده به نظر می رسد با شبکه های چایناموبایل سازگار است.
اطلاعات زیادی در باره این گوشی ارایه نشده اما گفته می شود که از اسلات کارت حافظه microSD و سرویس های شبکه GSM 900 / 1800 Mhz پشتیبانی می کند.
این گوشی در دو رنگ با قیمت 73/122  دلار به بازار چین عرضه شده است.
19/135

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا