60 درصد شرکت ها برای استفاده از ویندوز 7 آماده شده اند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، بر اساس این گزارش بسیاری از شرکت ها به لحاظ قیمت و بعضی از آنها به لحاظ کاربردی  و سازگاری این سیستم عامل اعلام نگرانی کرده اند.
ویندوز 7 به شکل رسمی از 22 اکتبر در دسترس کاربران قرار می گیرد و گفته می شود که تمام اشکالات نسخه پیشین یعنی ویندوز ویستا در این نسخه حل شده است.
بیش از یک هزار شرکت که در نظر سنجی کمپانی ScriptLogic شرکت کرده اند گفته اند که برای به روز کردن بخش نرم افزاری خود صرفه جویی می کنند و هیچ برنامه ای برای آخرین پیشنهاد مایکروسافت ندارند.
بسیاری از شرکت ها ویندوز ویستا را به دلیل بی ثباتی رد کرده اند به طوری که شرکت اینتل، همکار قدیمی مایکروسافت در تولید تراشه برای رایانه های شخصی از سیستم عامل قدیمی XP استفاده می کند.
این تحقیقات نشان داده که 60 درصد شرکت ها امسال برنامه ای برای استفاده از ویندوز 7 ندارند ، 34 درصد آنها تا سال 2010 این سیستم عامل را خریداری می کنند و تنها 4/5 درصد شرکت ها برای خرید این سیستم عامل تا پایان سال جاری برنامه ریزی کرده اند.
بر اساس این گزارش پیش بینی می شود که پس از عرضه این سیستم عامل در سال دوم حداقل 60 درصد از شرکت ها آن را خریداری کرده باشند.
135/19

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا