150 روستا در بوشهر تحت پوشش تلفن همراه قرار گرفت

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، عبدالحسین افتخاری اظهار داشت : در حال حاضر تعداد دفاتر خدمات ارتباطی روستایی در سطح استان به 191 دفتر رسیده است.
وی افزود: مخابرات استان بوشهر هم اکنون آمادگی لازم را برای راه اندازی دفاتر جدید و رساندن آن ها به 214 عدد دارد.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر با بیان اینکه 666 روستا در سطح استان وجود دارد گفت: تاکنون و با تلاش های صورت گرفته ارتباط رسانی به 604 روستا عملیاتی شده است.
وی خاطرنشان کرد: در سطح استان بوشهر 402 روستای بالای 100 نفر جمعیت وجود دارد که 388 عدد از این تعداد از نعمت داشتن تلفن خانگی بهره مند شده اند.
افتخاری درباره پوشش تلفن همراه سراسری در روستاها نیز گفت: تاکنون 336 سایت تلفن همراه در سطح استان نصب و راه اندازی شد که بیش از 150 روستا را تحت پوشش خود قرار داده اند.
وی ادامه داد: به‌زودی، 47 سایت BTS جدید در سطح جاده های استان راه اندازی می شود که به واسطه آن، تعداد زیادی از روستاها تحت پوشش شبکه تلفن همراه سراسری قرار خواهند گرفت.
افتخاری با بیان اینکه جمعیت روستایی استان بوشهر، 320 هزار نفر است، تأکید کرد: بیش از 50 هزار سیم کارت تلفن همراه در اختیار روستائیان قرار دارد.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر با اشاره به اقدامات در دست اجرا برای واگذاری سیم کارت های تلفن همراه روستایی تصریح کرد: تا پایان سال جاری 110 عدد سایت تلفن همراه برای این منظور نصب و راه اندازی خواهد شد که به واسطه آن 290 روستا تحت پوشش شبکه تلفن همراه روستایی قرار خواهند گرفت.
128/

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا