ارتباطات
سامانه دریافت شکایت مشترکان تلفن همراه راهاندازی میشود
محمد آبایی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: سامانه دریافت اعتراضها، انتقادها و شکایتهای مشترکان تلفن همراه از طریق پیامک بهزودی راهاندازی میشود.
مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایتهای شرکت ارتباطات سیار ایران در ادامه تصریح کرد: تجهیزات مورد نیاز سامانه دریافت شکایت مشترکان از طریق پیامک خریداری شده و اقدامات مورد نیاز صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه ارسال شکایتها در حال حاضر از دو روش انجام میشود، خاطرنشان کرد: کسانی که مشکلی در این زمینه داشته باشند باید با شماره ۰۹۹۹۰ تماس بگیرند و یا از طریق اینترنت و با مراجعه به سایت شرکت ارتباطات سیار و ورود در بخش مربوطه اعتراض خود را اعلام کنند.