سرویس Google Voice برای گوشی های اندروییدی و بلک بری ارایه شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از واشنگتن پست، مهمترین ویژگی سرویس Google Voice استفاده از شماره تلفن Google Voice و برقراری تماس از طریق خط ارتباطی گوگل و شماره فرد مورد نظر است.
کاربران Google Voice یک شماره تلفن خواهند داشت که فقط باید این شماره را به دیگران بدهند
و کاربر می تواند با شماره اختصاصی که Google Voice به کاربر می دهد با موبایل، منزل و دیگر تلفن های تماس بگیرد.
تنها مشکلی که این سرویس دارد این است که هنگامی که فرد با شماره Google Voice با جایی تماس می گیرد شماره Google Voice بر روی بخش caller ID شخص مورد نظر ظاهر نمی شود و آنها فقط شماره تلفنی را که از تماس گیرنده داشته اند را می بیننند یا اینکه نمی دانند که چه کسی با آنها تماس گرفته است.
این کاربرد برای گوشی های بلک بری و گوشی های اندروییدی ارایه شده اما کاربرد اندرویید بسیار کامل است و شامل تماس های محلی، دفترچه تلفن و تمامی تماس ها است اما کاربرد بلک بری خیلی کامل نیست و فقط امکان دسترسی به دفترچه تلفن بومی را دارد و فقط از شماره گیر خودش استفاده می کند.
در گوشی های بلک بری کاربران نمی توانند به راحتی وارد لیست تماس ها شوند و دوباره به بخش تماس های بی پاسخ برگردند، بلکه لازم است به بخش دفترچه تلفن وارد شوند و بخش Google Voice را برای تماس گرفتن انتخاب کنند.
این کاربرد همچنین به کاربران امکان دسترسی به ویژگی های اصلی Google Voice همچون گوش دادن و خواندن ایمیل های صوتی و پیام متنی است به طوری که تمامی پیام های صوتی ایمیل به شکل خودکار نوشته می شود.
همچنین دسترسی به همه تاریخ ها، ارسال پیام متنی و تماس های بین المللی با هزینه کم از دیگر امکانات این سرویس است.
135/19

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا