ارتباطات

پرسنل 118 افزایش می یابد

عباس ابوالقاسمی آزاد در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: افزایش پرسنل پاسخگو در دستورکار اداره خدمات مخابراتی استان تهران قرار دارد.
وی ادامه داد: در زمان حاضر درصد تماس موفق با سامانه 118 مطلوب است اما با افزایش پرسنل پاسخگو، به طور قطع این درصد موفقیت افزایش پیدا می کند .
به گفته ابوالقاسمی آزاد ، درصد موفقیت تماس با 118 تنها در ساعات پیک ترافیک – ساعت 11 صبح تا یک بعدازظهر- کاهش می یابد که با افزایش پرسنل حل خواهد شد.
وی با بیان اینکه طی چند هفته اخیر سرویس دهی فنی 118 وضعیت عادی داشته و از سرویس خارج نشده است، خاطرنشان کرد: میزان پاسخگویی خدمات مخابراتی 118 طی چند روز اخیرعادی بوده و درصد پاسخگویی نسبت به قبل تغییری نداشته است.
به گزارش موبنا حدود هزار نیروی پاسخگو در مرکز خدمات مخابراتی 118، بصورت 24ساعته و درسه شیفت پاسخگوی نیاز شهروندان هستند.
هفته گذشته به دلیل تعطیلات نابه هنگام ، 118 با کاهش پرسنل مواجه شد که این مسئله درصد پاسخگویی این سامانه را با توجه به تقاضا کاهش داد.
در سال 87 نیز بیش از 320میلیون تماس با تلفن 118 گرفته شد.
128/20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا