کسب مقام برتر توسط روابط عمومی مخابرات فارس

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان فارس، در راستای ایجاد ارتباط دوسویه با مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، در سه ماه نخست امسال به بیش ‌از 13 هزار تماس تلفنی مردمی پاسخگویی کرده است.
رئیس روابط عمومی شرکت مخابرات فارس با بیان این مطلب اظهار داشت: از مجموع‌ تماس‌های برقرار شده بیش‌ از 11 هزار تماس به‌ صورت سیستم مکانیزه و تلفن گویا، 540 تماس مستقیم با واحد ارتباطات مردمی و بیش ‌از 360 تماس از طریق شماره تلفن مستقیم مدیر عامل این شرکت پاسخ داده شده است.
مهدی بهزادی افزود: به‌ منظور تسریع در رفع مشکلات و بهره‌گیری از پیشنهادها و انتقادهای سازنده مردم شماره 135 تلفن گویای مخابرات، 6274444 واحد ارتباطات مردمی روابط عمومی و تلفن پیام‌گیر 6260000 تماس مستقیم با مدیر عامل این شرکت، به ‌صورت شبانه‌روزی در اختیار شهروندان است.

* کسب مقام برتر توسط روابط عمومی مخابرات فارس
برپایه ارزیابی صورت گرفته در شرکت مخابرات ایران، روابط عمومی شرکت مخابرات استان فارس در زمینه تهیه و ارسال اخبار حوزه مخابراتی، مقام برتر کشوری را کسب کرد.
بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی و دفتر امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایرن، روابط عمومی شرکت مخابرات استان فارس از لحاظ کیفی در زمینه تهیه و نحوه تنظیم اخبار و گزارش‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در میان 30 استان کشور رتبه برتر را به‌خود اختصاص داده است.
بر اساس ارزشیابی انجام شده توسط روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، شرکت مخابرات استان فارس همچنین از لحاظ کمی در زمینه تهیه و ارسال اخبار بین استان‌های برتر کشور قرار دارد.

* بازدید رییس سازمان امداد و نجات کشور از جمعیت هلال احمر سپیدان
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از پایگاه امداد جاده‌ای تنگ تیزآب سپیدان و نیز مجموعه فرهنگی، تفریحی جمعیت هلال احمر در این منطقه بازدید کرد.
احمد اسفندیاری در جریان این بازدید، از نزدیک با مسائل و مشکلات شعبه این جمعیت در سپیدان آشنا شد.
وی همچنین در سخنان کوتاهی به تشریح عملکرد سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در جریان حوادث پس‌از انتخابات و امدادرسانی به مصدومان پرداخت.
اسفندیاری در بخش دیگری از سخنان خود راه‌اندازی پایگاه امداد کوهستان در شهرستان سپیدان را از برنامه‌های آتی این سازمان اعلام کرد.
وی همچنین در زمینه تجهیز پایگاه امداد جاده‌ای تنگ تیزآب و اختصاص یک‌دستگاه خودرو به این شعبه به‌منظور انجام عملیات زمستانی قول مساعد داد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا