معرفی گوشی های پرفروش ال جی در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این نوع گوشی باعث شده است تا مشتریان ترجیح به خرید این مدل ال جی داشته باشند.گوشی KF755 Secret ال جی هم اکنون با قیمت 230 هزار تومان در اختیارمشتریان قرار می گیرد.
این مدل ال جی دارای صفحه نمایش لمسی ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا دو گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی است.
گوشی KF510 ال جی که با گارانتی رسمی به بهای 180 هزار تومان می رسد از امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT ، حافظه داخلی 16 مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت microSD TransFlash و دوربین عکاسی و فیلمبرداری 15/3 مگاپیکسلی است.
گوشی KE970 معروف به مدل “شاین” ال جی نیز که مورد استقبال اکثر مشتریان قرار گرفته در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفته است.
مدل فوق از امکاناتی نظیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی تا دو گیگابایت  بهره می برد در لیست پرفروش ترین های ال چی قرار گرفته است.
این گوشی ال جی با قیمت 135 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
در همین حال گوشی KE990 این برند نیز به دلیل افزایش استقبال مشتریان در لیست پرفروش ترین های این برند جای گرفت که با قیمت  229 هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
گوشی KE990 Viewty ال جی دارای صفحه نمایش لمسی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و حافظه داخلی 100 مگابایتی است.
گوشی های KC550 و KP500 نیز با قیمت 190 و 220 هزار تومان در سطح بازار تلفن همراه عرضه می شود.
129/20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا