اپراتور سوم تلفن همراه به دولت دهم واگذار می شود

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، پروژه اپراتور سوم اگر طبق زمان بندی پیش می رفت و در تاریخ مقرر برنده آن مشخص می شد بدون شک در تابستان امسال سیمکارت های نسل سوم تلفن همراه را وارد بازار می کرد .
اما در شرایط فعلی و با توجه به ابطال برنده اول و دوم این مزایده و سکوت مسئولان در تصمیم گیری نهایی آن ، به طور قطع سکان این پروژه بزرگ ملی به وزارت ارتباطات در دولت دهم سپرده خواهد شد.
یک مقام مسئول در یکی از شرکتهای حاضر در مزایده اپراتور سوم در این باره به خبرنگار موبنا گفت: این پروژه هم اکنون وضعیت شفاف و روشنی ندارد و هنوز از حال و هوای بوجود آمده در زمان انتخابات خارج نشده است.
وی با تاکید براینکه وزارت ارتباطات آنچنان که باید پیگیر این پروژه نیست گفت: بنظر می رسد اپراتور سوم به دولت دهم سپرده شود.
به گفته این مقام مسئول تفاوت قیمت میان برنده اول مزایده با برنده دوم ، باعث راکد ماندن این پروژه شد و برنده دوم نتوانست نسبت به تعهدات خود جنبه عمل بپوشاند.
وی افزود: امیدی نیست که پروژه اپراتور سوم تلفن همراه در دولت نهم به نتیجه برسد و با وجودی که حدود یک ماه تا پایان عمراین دولت باقی است باید پیگیر این پروژه در دولت آینده باشیم.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: محاسبه ارقام پروژه اپراتور سوم و تهیه بیزینس پلن برای آن توسط  شرکت کنندگان، یک سال پیش تعریف شده بود که با توجه به گذشت زمان این برآوردها دیگر منطقی نخواهد بود.
به گزارش موبنا قرار است اپراتور سوم تلفن همراه ظرف مدت 15 سال 17 میلیون مشترک جذب کند.
128/20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا