114شرکت ارایه خدمات اینترنتی در مقابل استانداری اصفهان تجمع کردند

مهندس فهامی رییس هیات مدیره انجمن کارفرمایان فن‌آوری اطلاعات استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: در پی اقدام اخیر شرکت مخابرات استان اصفهان مبنی بر ارایه سرویس اینترنت هوشمند 114 شرکت ارایه دهنده خدمات اینترنت به صورت اعتراض دسته جمعی جلوی استانداری اصفهان گردهم آمدند.
وی اظهار داشت: این اقدام شرکت مخابرات بر خلاف مقررات قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است و باعث نابودی 114 شرکت ارایه دهنده خدمات اینترنت اصفهان و به تبع آن اگر ادامه پیدا کند باعث نابودی تمام آی‌اس‌پی‌های سراسر ایران خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از یکهزار شرکت ارایه دهنده خدمات اینترنت در کشور فعال هستند ولی شرکت مخابرات با زیر پا گذاشتن اصل 44 در صدد انحصاری کردن ارایه خدمات اینترنتی است که این امر باعث نابودی کل صنعت آی تی خواهد شد.
فهامی افزود: ما 114 شرکت اینترنتی خواهان رعایت اصل 44 و تحقق شعار رییس جمهور مبنی بر مردم سالاری و رعایت اصل 44 و اشتغالزایی هستیم.
وی گفت: در حال حاضر یکی از نمایندگان ما نامه‌ای به استانداری ارایه کرده و استانداری قول داده که بعد از بررسی مراتب را به ما اطلاع دهد و تا زمانی که نتیجه مطلوب حاصل نشود این تجمع ادامه خواهد یافت.
در حال حاضر تجمع این 114 شرکت در مقابل استانداری اصفهان در حال انجام است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا