ایجاد هلدینگ کانون سراسری دفاتر پیشخوان خدمات کشور

علی فلاح حقیقی – رئیس کانون دفاتر خدمات ارتباطی کشور – در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان این مطلب اظهار کرد: در تلاشیم تا این پروژه را هرچه زودتر عملیاتی و اجرایی کنیم.
او ادامه داد: مقدمات آن را به اطلاع انجمن‌ها نیز رسانده‌ایم که در سطح کشور به‌عنوان یک مجموعه شرکت مادر تخصصی برای تشکیل شرکت‌های زیرمجموعه ورود پیدا کند که به منظور تامین خدمات و ارائه کار در دفاتر برای ورود در پروژه‌های مرتبط است.
وی افزود: به‌واسطه‌ این کار دفاتر خدمات ارتباطی می‌توانند در پروژه‌های مناسب ورود پیدا کنند که این کار به نفع دفاتر نیز است که با ایجاد این مجموعه درواقع قدرت اجرایی دفاتر برای عقد قراردادهای مرتبط در این زمینه و در کشور افزایش می‌یابد.
رئیس کانون دفاتر خدمات ارتباطی کشور در ادامه تاکید کرد: با ایجاد این شرکت درواقع واسطه‌ها و کسانی که کارها و پروژه‌ها را به دفاتر خدمات ارتباطی واگذار می‌کنند، از بین می‌رود و دیگر هزینه اضافی به واسطه‌ها تعلق نمی‌گیرد و این به نفع دفاتر خدمات ارتباطی خواهد بود و به طور کلی در هر مجموعه‌ای حذف واسطه‌ها نقش بسیار خوب و موثری دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا