نگاهی به بازار گوشی های پرفروش طی هفته ای که گذشت

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا اکثر  متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی XpressMusic 5800  که  از حدود دو ماه گذشته در صدر لیست پرفروش ترین های ابن برند قرار دارد طی هفته ای که گذشت نیز از فروش خوبی برخوردار شد.
این مدل نوکیا که با گارانتی رسمی به بهای 295 هزار تومان در بازار عرضه می شود دارای صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری 15/3 مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط کارت حافظه تا 16 گیگابایت است.
در این میان گوشی های ارزان قیمت این برند که شامل  1209، 1202 ، 1203، 1208 می شوند که در حدود قیمت 35 هزار تومان در بازار عرضه شده و به عنوان گوشی های خوش فروش در هفته ای که گذشت معرفی شدند.
گوشی G900 سونی اریکسون توانست به دلیل امکانات بالا در لیست پرفروش ترین های این برند قرار گیرد.
این گوشی که دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا هشت گیگابایت است با قیمت 225 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
در این میان دو مدل گوشی گوشی  S500 و C905 سونی اریکسون  که با بهای 135 و 375 هزار تومان به فروش می رسد توانسته در بازار از فروش خوبی برخوردار شود.
فروشندگان گوشی های مدل  KF7350 ال جی  را در بازار تلفن همراه به عنوان پرفروش ترین گوشی این برند در بازار معرفی کردند.
این گوشی که به بهای 175 هزار تومان به فروش می رسد از امکاناتی نظیر  صفحه نمایش TFT، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash  و دوربین عکاسی و فیلمبرداری 15/3  مگاپیکسلی است.
دو مدل گوشی  Touch Diamond2 و Touch Pro2 طی هفته ای که گذشت در بازار تلفن همراه از فروش خوبی برخوردار شد.
این دو مدل گوشی به ترتیب به بهای 590 و 750 هزار تومان  در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی ، صفحه نمایش TFT لمسی و ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت از ویژگی های گوشی Touch Diamond2 به شمار می آید.
گوشی  Touch Pro2که  مدل ارتقا یافته Touch Pro است  طی هفته ای که گذشت
در صدر لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
این گوشی که به بهای 750  هزار تومان به فروش رسید دارای صفحه نمایش TFT لمسی 6/3 اینچی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash   و دوربین عکاسی و فیلمبرداری 15/3 مگاپیکسلی است.
129/19

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا