جایزه Magic Quadrant گارتنر به سایبروم رسید

به گزارش موبنا، Cyberoam این جایزه را در رقابتی میان 12 شرکت تولید کننده محصولات امنیتی یکپارچه در بخش فایروال های چند منظوره و به عنوان “محصول ایده آل گرا” در جولای 2009کسب کرد.
بنابر پیش بینی موسسه گارتنر، تا سال 2012 بازار فایروالهای چند منظوره امنیتی  برای شرکتهای کوچک و متوسط با رشد مواجه خواهد شد و از 20 به 25 درصد افزایش خواهد یافت. به گفته آدام هینرو گِرگ یانگ یکی از کارشناسان این موسسه، در بازار رقابتی و فشرده آینده مواردی همچون متمرکز بودن قابلیتهای امنیتی، انعطاف پذیری لایسنسها، مدیریت کنسول و گزارشها و قیمت ، از جمله وجوه متمایز کننده هر محصول خواهد بود.
همل پاتل مدیر عامل شرکت Elitecore ، تولید کننده محصولات سایبروم، در این باره می گوید: به اعتقاد من انتخاب سایبروم به عنوان  “محصول ایده آل گرا” توسط موسسه گارتنر، نقطه عطفی در معرفی قابلیت انحصاری امنیت بر مبنای شناسه کاربری، برای ما محسوب میشود.
او افزود: اهمیت این موضوع زمانی پررنگ تر می شود که بواسطه تهدیدات درون شبکه، بخشی از اطلاعات سازمانی از دست رفته و یا شبکه آسیب پذیر می گردد. سایبروم، بواسطه نظارت و کنترلی که بر نقاط آسیب پذیر شبکه هر مشتری و مو قعیت تک تک کاربران دارد، عملکرد بالا و سطح پیشرفته ای از امنیت را با خود به ارمغان می¬آورد.
جایزه Magic Quadrant توسط موسسه گارتنر در سال 2009 با هدف سنجش توانایی هر شرکت در ارئه تکنولوژیهای جدید و منحصربفرد به ثبت رسیده است و تنها این موسسه اجازه استفاده از این لایسنس را دارد. این جایزه سمبلی گرافیکی برای معرفی محصول برتر در یک بازه زمانی خاص بوده و یک قسمت مشخص از بازار را تجزیه و تحلیل می کند.
20/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا