ارتباطات

اولین مرکز خدمات پس از فروش با برند نوکیا در ایران آغاز بکار کرد

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی نوکیا در ایران،  درراستای استراتژی بلند مدت نوکیا درجهت افزایش هرچه بیشتر رضایت مشتری، راه اندازی اولین مرکز خدمات پس از فروش با برند نوکیا گامی است جدید که در جهت بالا بردن سطح خدمات پس از فروش در ایران برداشته می شود.  
علیرضا شفیع پور، مدیر کل نوکیا در ایران، گفت: ” پس از راه اندازی گارانتی کشوری در ایران، اینک نوکیا با اولین مرکز خدمات پس از فروش با برند نوکیا قدم دیگری در راستای حمایت از مصرف کنندگان در ایران برداشته است. ما معتقدیم که گسترش چنین مراکزی هم سو با سیاست نوکیا در جهت حمایت از حقوق مصرف کننده در ایران است.” 
راه اندازی گارانتی یکپارچه کشوری، افزایش تعداد مراکزخدمات پس از فروش، تاسیس مرکز تلفن پاسخ گوی فارسی، قرار دادن کیوسک چک کردن شماره سریال گوشی درمراکز خرید جهت اطمینان از اصالت آن و راه اندازی وب سایت فارسی نوکیا همگی نشان از تعهد و حمایتی است که نوکیا نسبت به مصرف کنندگان ایرانی در این بازارمهم خود دارد.
هم اکنون 3 مرکزدر تهران و 30 مرکز در کل ایران خدمات پس از فروش گوشی های نوکیا را ارائه می دهند که در تهران در تمامی این مراکز نظر سنجی آن لاین صورت می گیرد و حالا اولین مرکز خدمات پس از فروش با برند نوکیا نیز به این مجموعه افزوده شده است.
هومن معصومی راد، مدیر خدمات پس از فروش نوکیا در ایران نیز گفت: افزایش اعتماد به خدمات پس ازفروش از اهداف اصلی نوکیا در این مرکز است که با تاسیس مرکز خدمات پس از فروش با برند نوکیا این هدف محقق خواهد شد.
وی گفت: میزان رضایتمندی مشتریان ومدت زمان تعمیر از مواردیست که همواره به دقت توسط نوکیا مورد ارزیابی قرار می گیرد و در این پروژه ما اینگونه ارزیابی ها را به سطح بالاتری رسانده ایم. ما به صورت جدی در تلاشیم که تعداد این مراکزرا به تدریج افزایش دهیم.
برای جزئیات بیشتر درباره کلیه مراکز خدمات پس از فروش می توانید به وب سایت Persian.Nokia.com مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 23013 تماس حاصل نمایید.
20/15

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا