شرکت پست سه سرویس جدید ارائه کرد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، افراد با استفاده از سرویس تمبر شخصی می توانندتصویر شخصی خود را در کنار یکی از تمبر های بهادار جاری ویژه  سرویس فوق قرارداده و درخواست چاپ آن را به شرکت پست سفارش ارسال کنند.
این سرویس هم اکنون ازروی وب در دسترس بوده و پرداخت هزینه آن از طریق کارتهای بانکی عضو سیستم شتاب بانک مرکزی امکانپذیر است. شرکت پست نیز سفارشات دریافتی را چاپ و درب منزل متقاضی تحویل می دهد.
پست ترکیبی(پست هیبرید) از دیگر سرویس های جدید ارائه شده توسط شرکت پست است .در سرویس پست هیبرید نسخه دیجیتالی پیام (به صورت فایل متنی یا تصویری و…) توسط فرستنده نامه آماده سازی شده و از طریق شبکه جهانی اینترنت به کامپیوتر مرکزی پست هیبرید ارسال می‌شود.
 پس ازآن، چنانچه فرستنده علاقمند به تحویل دیجیتالی پیام باشد، پیام به صورت دیجیتالی (Fax, SMS یا Email) به گیرنده ارسال می‌شود و اگر فرستنده درخواست ارسال پیام به شکل متعارف پستی (نامه) را داشته باشد، فایل حاوی پیام دیجیتالی به نزدیک‌ترین مرکز توزیع پستی به صورت الکترونیکی منتقل شده و در آنجا چاپ و پاکت‌گذاری شده و به چرخه تحویل سپرده می‌شود.
همچنین افراد درسیستم بازار اکترونیک  پست می توانند به فروشگاههای استان های مختلف کشور مراجعه و جنس مورد نظر خود را خرید کنند. جنس انتخاب شده توسط پست استان مربوطه از فروشگاه تهیه و به آدرس شما ارسال می شود. هزینه خرید درب منزل توسط پستچی و در هنگام تحویل کالا اخذ می گردد. همچنین می توانید با تهیه کارت های پست خرید از دفاتر پستی در هنگام انتخاب و خرید جنس از سیستم وب سایت هزینه ان را پرداخت کنند.
117/20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا