گوشی های جدید توسط یک شرکت انگلیسی به بازار عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا  به نقل از ” اینتوموبایل” ،  شرکت انگلیسی ” اونیکس” (Onyx) 3 گوشی تلفن همراه شیک جدید با قابلیت گار با دوسیم کارت را وارد بازار کرد.
گوشی های جدید شرکت اونیکس با نام مدل های ” فلیپ” (Flip) ، “نرو” (Nero) و ” اسلایدر” (  Slider ) معرفی و عرضه شده اند.
گوشی تلفن همراه Flip ازسری گوشی های هوشمند است که به شکل تاشو و دو سیم کارت با وزن سبک طراحی و ساخته شده است و قابلیت استفاده با تعرفه های گوناگون را دارد و از این نظر دراستفاده از آن برای ارسال پیام های متنی و برقراری مکالمه با خارج از کشور، برای کاربر بسیار مقرون به صرفه است.
گوشی تلفن همراه Slider یک گوشی هوشمند با قابلیت های پخش موسیقی ، دوربین 2 مگاپیکسلی ، قابلیت ارسال و دریافت رایانامه ( ایمیل) و قابلیت اتصال به شبکه های سرویس دهی تلفن همراه خارج از کشوراست .
این گوشی با قابلیت استفاده با دوسیم کارت ، در حقیقت برای کاربر بعنوان دوگوشی – یکی گوشی شخصی و خانوادگی و دیگری گوشی حرفه ای و تجاری- به شمار می آید.
گوشی تلفن همراه مدل Nero که دارای صفحه نمایش لمسی و قابلیت استفاده همزمان از دو سیم کارت است.
این گوشی دارای دوربین 2 مگاپیکسلی ، قابلیت ارسال و دریافت رایانامه ( ایمیل) و دیگر قابلیت های گوشی های تلفن همراه امروزی است.
” ظفر میرزا” رییس شرکت Onyx گفت این گوشی ها با قیمت های کاملا رقابتی وارد بازار شده اند.
وی افزود، این شرکت درنظر دارد بزودی 2 گوشی  هوشمند جدید دیگر با قابلیت ها و کارآیی های پیشرفته از جمله  یک گوشی  با دوربین  8 مگاپیکسلی ، سیستم عامل ویندوز موبایل ، قابلیت کار با دو سیم کارت و  همچنین  یک گوشی دیگر با دوربین 5 مگاپیکسلی با سیستم عامل اندروید گوگل و قابلیت کار با دوسیم کارت به بازار عرضه کند.
131

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا