تعرفه و نحوه استفاده از خدمات پستی در ATMها

تعرفه خدمات ATM پستی طبق تعرفه مراکز پستی اعمال می‌شود    
محمدحسن محبیان در گفت‌وگو با خبرنگار ارتباطات خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: با بهره‌مندی از دستگاه‌های ATM تهیه شده از یکی از شرکت‌های داخلی و سازنده خارجی آن ارائه برخی سرویس‌های پستی را شبانه‌روزی خواهیم کرد.
او ادامه داد: دستگاه‌های ATM در حال حاضر در دو نقطه تهران شامل مرکز پستی شهید قندی و منطقه 16 پستی به طور پایلوت سرویس می‌دهند. در فاز بعدی تمام مراکز پستی تهران، سپس استان‌های بزرگ و در نهایت تا پایان سال تمام استان‌ها از این ATMها بهره‌مند خواهند شد.
وی با بیان این که ATMهای خریداری شده که راه‌اندازی می‌شوند از سوی بخش دولتی اداره خواهند شد، افزود: بعد از واگذاری بخشی از پست به بخش خصوصی و نهایی شدن اپراتور دوم در بورس، این بخش نیز می‌تواند دستگاه‌های ATM را راه‌اندازی کند.
او با اشاره به نصب دستگاه‌های ATM پستی در اماکن پررفت و آمد خاطرنشان کرد: این دستگاه‌ها که به دوربین مجهز بوده، وزن می‌کنند، بارکدخوان داشته و رسید می‌دهند، همچنین بخش فروش تمبر دارند و می‌توانند هزینه را به صورت نقدی و یا برداشت از حساب توسط کارت‌های عضو شبکه شتاب دریافت کنند، امکان دریافت بسته‌های کوچک تا 2 کیلوگرم را دارند.
محبیان تاکید کرد: در این خدمت شبانه‌روزی که به طور کامل مکانیزه بوده و فرد در آن نقشی ندارد بسته‌ها به صورت عادی، سفارشی و پیشتاز دریافت شده و زودتر از دریافت در مراکز پستی تحویل می‌شود. تعرفه‌ها نیز در این خدمت به صورت تعرفه مراکز پستی و بدون تغییر اعمال می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا