ارتباطات

پیامک به معضلی برای دندان پزشکان بدل شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اینتوموبایل” ،  این آمار براساس نتایج تحقیق و بررسی انجمن دندانپزشکی شیکاگو اعلام شده است.
معمولا بیمارانی که به دندانپزشک مراجعه می کنند ، بیشترین تمرکز وسعی شان گوش دادن به دستوراتی است که دندانپزشک هنکام کار روی دهان یا دندان به بیمار داده و خواستار انجام آنها هستند از جمله باز یا بسته کردن دهان ، بالا و پایین بردن سر و یا حرکت سربه چپ یا راست و غیره.
اما امروزه ، با فراگیر شدن استفاده از گوشی تلفن همراه و بویژه استفاده از کاربری ارسال و دریافت انواع پیام های متنی بخصوص پیام کوتاه ، 80 درصد از بیمارانی که روی صندلی دندانپزشک می نشینند تمامی تمرکز و حواسشان به پیام های دریافتی از گوشی و یا ارسال پیام از طرف خودشان است و همین امر کار دندانپزشک را مختل کرده و ضمن ایجاد ناراحتی و عصبانیت برای پزشک معالج ،  از کیفیت کار او نیز می کاهد.
به گفته دندانپزشکان ،  46 درصد از بیمارانی که برای گرفتن خدمات دندانپزشکی مراجعه می کنند ، می گویند عادت بد ارسا ل و دریافت پیام متنی با گوشی تلفن همراه موجب کاهش مراقبت از داندانها و کاهش میزان رسیدگی و نظافت دندانهایشان می شود.
19/131

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا