هیتاچی تاسیسات تحقیقاتی LTE در آمریکا راه اندازی می کند.

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولارنیوز ” ،  این مرکز تحقیقاتی توسط شعبه آمریکایی هیتاپی در آمریکا –  در شهر دالاس واقع در ایالت تکزاس – راه اندازی خواهد شد.
این مرکز تحقیقات وتوسعه در منطقه ” تلکام کریدور” (telecom corridor)  واقع در ریچاردسون تکزاس خواهد بود و درباره موضوعاتی  از جمله  Mobility Management Entity (MME)  و Evolved Packet Core (EPC ) برای شبکه LTE تحقیق خواهد شد.
سال گذشته ، شرکت KDDI Corporation که از شرکت های اپراتوری پیشرو وایرلس در ژاپن است ، شرکت هیتاچی را بعنوان تامین کننده EPC برای شبکه LTE  خود انتخاب کرد.
شرکت هیتاچی همچنین به منظور تامین قطعات MME مورد استفاده در Evolved Packet Core برای شرکت KDDI ، با شرکت کانادایی ” شبکه های نورتل” (Nortel Networks)  ، مشارکت کرد.
شبکه LTE یا  3GPP Long Term Evolution نامی است که برای پروژه مشترک نسل سومی تلفن همراه به منظور ارتقای استاندارد UMTS برای در سرویس دهی نیازها و قابلیت های جدید آینده شبکه های نسل سومی ، انتخاب شده است. با راه اندازی سرویس های این شبکه ، هزینه ها کاهش یافته ، سرویس دهی ارتقا می یابد و طیف جدید و گسترده ای از سرویس دهی تلفن همراه تحت پوشش قرار می گیرد و همچنین انضمام و یکپارچگی بهتری با دیگر استانداردها  ایجاد می شود.
131

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا