گوشی های بی نام و نشان چینی دیگر عزیز نیستند

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، مدتی است که با عرضه گوشی با قیمت های متوسط 50 تا 150 هزار تومانی از برندهای معتبر جهانی باعث شده تا مشتریان ترجیحی به خرید گوشی های چینی نداشته باشند.
فروشندگان گوشی‌های تلفن همراه معتقدند که کیفیت پایین گوشی‌های چینی و عدم ارائه خدمات پس از فروش باعث شده تا این نوع گوشی‌ها جایگاه خود را در میان مشتریان از دست بدهند.
“محمد رحیمی” در این باره گفت: گوشی‌های چینی از زمان اولیه عرضه در بازار تلفن همراه توانست مورد انتخاب اکثر کاربران قرار گیرد، اما با گذشت زمان با اثبات شدن بی کیفیت بودن این نوع گوشی‌ها، تقاضا برای خرید آنها به طور چشمگیری کاهش یافت به طوری که طی روزهای اخیر گوشی‌های چینی به ندرت در پشت ویترین مغازه‌ها دیده می‌شود.
وی افزود: این گوشی که بعد از مرور زمان دچار مشکل نرم افزاری و سخت افزاری می شود کاربران را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.
آخرین بررسی ها در بازار تلفن همراه حاکی از آن است که یکی از شرکت های واردکننده قانونی اقدام به واردات گوشی های چینی کرده اند ولی تا کنون از این گوشی ها استقبال چندانی در بازار تلفن همراه تهران صورت نگرفته است.
129/ 20

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا