معرفی گوشی BL40 ال جی

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این گوشی با امکانات بالا بزودی در سبد خرید علاقمندان ال جی قرار می گیرد.
 این مدل ال جی 129 گرم وزن دارد و در ابعاد  128در 9/10 در 51 میلیمتر ساخته شده  است.
 نمایشگر لمسی TFT   چهار اینچی گوشی BL40 ال جی  به راحتی می تواند عکس های پانوراما را نمایش بدهد.
 دقت این نمایشگر بالا و 800 X 345 است و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داراست.
مدل فوق دارای دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی است.
با فلاشی که بر روی آن نصب شده است شما را قادر می سازد تا بتوانید در محیط های تاریک تر، عکس های با روشنایی بیشتر و کیفیت بالا تهیه کنید. همچنین دوربین آن مجهز به فوکوس خودکار نیز می باشد و شما با خیال راحت تر از اینکه سوژه ی تصویر شما در فوکوس قرار دارد یا نه عکاسی می کنید. دوربین آن قابلیت فیلم برداری VGA با کیفیت 30 فریم بر ثانیه را دارا می باشد.
گوشی BL40 new chocolate تلفن همراهی است که در چهار باند 850 ، 900 ، 1800 ، 1900 GSM و دو باند 1900 ، 2100 HSDPA کار می کند.
حافظه این گوشی توسط مموری کارت microSDTransFlash تا 32 گیگابایت ارتقا می یابد.
پخش کننده ی صوتی تصویری گوشی BL40 ال جی  از فایل های  +MP4،DivX،XviD،H.263،MP3،WAV،eAAC پشتیبانی می کند و قابلیت اجرای آن ها را دارد. این گوشی دارای رادیو FM بسیار با کیفیت به همراه RDS وFM transmitter است. ب
اتری استاندارد لیتیوم-یون آن در حالت استند بای در حدود 400 ساعت کار می کند.
از ویژگی های بارز این گوشی می توان از سیستم موقعیت یاب جهانی GPS ، سیستم شتاب سنج برای چرخش اتوماتیک صفحه نمایش، قابلیت دریافت چندین لمس همزمان از صفحه ی نمایش، سیستم تقریب (ماسوره ایProximity Sensor ) برای خاموش شدن اتوماتیک گوشی، لنز Schneider Kreuznach در دوربین، Geo tagging برای درج موقعیت مکانی و زمانی بر روی عکس گرفته شده، ردیابی چهره، لبخند و چشمک در دوربین، گالری عکس های سه بعدی، مرورگر اسناد و خروجی تلوزیون نام برد.
گوشی BL40 New Chocolate ال جی تا کنون در بازار های جهانی تلفن همراه عرضه نشده است.
129/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا