گوشی W395 و W995 سونی اریکسون با گارانتی رسمی به بازار می آید

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، واردات این دو مدل گوشی در حالی صورت می گیرد که W395 و W995 سونی اریکسون از چندی پیش توسط فعالان غیرقانونی وارد بازار تلفن همراه شده است.
دو مدل گوشی W395 و W995 سونی اریکسون هم اکنون با گارانتی متفرقه به ترتیب به بهای 128 و 435 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
با توجه به قیمت عرضه شده دو مدل فوق پیش بینی می شود شرکت “سیتادل تلکام “برای فروش بهتر محصولات عرضه شده خود باید  گوشی های W395 و W995 سونی اریکسون را با نرخ پایین تر در بازار عرضه کند.
مشخصات فنی گوشی W395 سونی اریکسون به شرح زیر است:
این مدل سونی اریکسون به تجهیزاتی نظیر دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی، حافظه ی داخلی 10 مگابایتی، پیام نگاری پیشرفته، سازمان دهنده کامل(organizer) ، صفحه نمایش TFT و فوکوس خودکار است مجهز است.
ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا یک گیگابایت، بلندگوهای استریو و  رادیو FM نیز از دیگر مشخصات تعبیه شده در این گوشی است.
باتری های این گوشی از نوع استاندارد یون لیتیوم است که در زمان مکالمه مداوم 8 ساعت و در زمان استندبای 480 ساعت کار می کند.
گوشی W995 سونی اریکسون نیز از مشخصاتی  اصلی همچون دوربین هشت مگاپیکسلی با کانون اتوماتیک، صفحه نمایش TFT ، حافظه داخلی 118 مگابایتی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت Memory Stick Micro M2 تا هشت گیگابایت بهره می برد.
129/20

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا